Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد گلی مدیر امور توزیع برق زابل در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: خیابان ارتش هشت، بسیج ۱۲، انتهای بلوار بختیاری، شهرک علی اکبر، میدان تره بار و امام خمینی ۱۷ از جمله مناطقی است که کار نصب این تعداد ترانس انجام شده است.

وی ادامه داد: با نصب این تعداد دستگاه ترانسفوماتور ۹۰۰ مشترک این منطقه از برق پایدار و مطمئن بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور توزیع برق زابل در شمال سیستان و بلوچستان بیان کرد: اعتبار هزینه شده برای این پروژه بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

وی تصریح کرد: ارتقای پایداری شبکه، نوسازی و اصلاح شبکه برق، کاهش خاموشی و رضایت مشترکان از جمله اهداف انجام این پروژه است.

منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، هیرمند، زهک، نیمروز و هامون در شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده و همه ساله با باد‌های موسمی ۱۲۰ روزه که به سبب خشکسالی به ۱۶۰ تا ۱۸۰ روز در سال افزایش پیدا کرده با مشکلات متعدد رو به رو است و برخی روز‌ها شدت گرد و غبار به ۲۰ برابر حد استاندارد می‌رسد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع برق برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش فیبرنوری کشور به هفت میلیون خانوار رسید

عیسی زارع پور  در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهرستان میامی گفت: یک سوم کشور به زیرساخت‌های فیبرنوری مجهز شده و انجام این طرح تا پوشش کامل آن ادامه خواهد داشت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: میانگین سرعت اینترنت کشور بدون فیبرنوری ۱۰ مگابیت بر ثانیه است که با اجرای این پروژه سرعت آن به ۴۰۰ تا هزار مگابیت بر ثانیه خواهد رسید.

زارع‌پور افزود: در استان سمنان اجرای پروژه فیبر نوری قرار بود در ۲ فاز اجرا شود که پروژه فیبرنوری میامی در بخش دوم قرار داشت اما به درخواست فراوان مردم به‌خصوص جوانان و صاحبان کسب و کارهای شهرستان، انجام آن در مرحله اول قرار گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد که پروژه فیبرنوری ۱۵ کیلومتری میامی تا ۲۷ اردیبهشت ماه امسال به اتمام برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پوشش فیبرنوری کشور به هفت میلیون خانوار رسید
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 
  • بیشترین خسارت سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • اشتغالی مولد و سودآور با پرورش ماهی در زابل
  • (ویدئو) چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • مدیران ناکارآمد مصداق بارز خیانت به نظام و مردم هستند
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های سیستان و بلوچستان تا عبور سامانه بارشی
  • فعالیت اتوبوس‌های برقی نقطه تحولی در حمل و نقل درون شهری است
  • اهتمام مدیریت شهری اهواز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام