Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@10:36:18 GMT

سرعت خیره‌کننده فروش یک رمان

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۵۵۸۱

سرعت خیره‌کننده فروش یک رمان

کتاب «مردی که دوبار مرد» که دنباله‌ای بر رمان «باشگاه قتل پنجشنبه» نوشته «ریچارد عثمان» محسوب می‌شود به یکی از رمان‌ها با بیشترین سرعت فروش تبدیل شده است.

«مردی که دوبار مرد» که در ۱۶ سپتامبر منتشر شد، به ادامه ماجراجویی‌های گروهی از کارآگاه‌های کهنه‌کار می‌پردازد. بر اساس اعلام وب‌سایت «نیلسن بوک‌اسکن» (وب‌سایت نظارت بر آمار فروش کتاب‌) از این کتاب در هفته گذشته و در سه روز اول انتشار ۱۱۴,۲۰۲ نسخه به فروش رسیده است و با این وجود این کتاب یکی از سریع‌ترین آمارهای فروش یک رمان از اواخر دهه ۹۰ میلادی تاکنون را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اواخر دهه ۹۰ میلادی تاکنون فقط چهار رمان جلد سخت توانسته بودند در هفته نخست فروش آمار فروش بیشتری را به ثبت برسانند: «نماد گمشده» نوشته «دن براون» (۵۵۰,۹۴۶ نسخه در هفته نخست)، «دوزخ» نوشته «دن براون» (۲۲۸,۹۶۱ نسخه)، «خلاء موقت» نوشته «جی کی رولینگ» (۱۲۴,۶۰۳ نسخه) و «برو و دیده‌بانی بگمار» نوشته «هارپر لی» (۱۶۸,۴۵۵ نسخه).

هفته گذشته «جهان زیبا، کجا هستی» رمان سوم «سلی رونی» با ۴۶,۰۶۵ نسخه به فروش‌رفته به صدر پرفروش‌های بریتانیا دست ‌یافت. این هفته اما رمان «رونی» در جدول کلی کتاب‌ها در جایگاه چهارم قرار دارد.

۵۸۵۸

کد خبر 1557323

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کتاب بازار کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش سینمای ایران در هفته سوم فروردین اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه سینماشهر، فیلم‌های «تمساح خونی» با فروش بیش از ۱۹ میلیارد و ۶۵۹ میلیون تومان، «سال گربه» با فروش بیش از ۷ میلیارد و ۶۵۵ میلیون تومان و «بی‌بدن» با فروش بیش از ۶ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان به ترتیب اول تا سوم و فروش میلیاردی جدول فروش هفتگی را به خود اختصاص دادند.

فیلم‌های «آسمان غرب» با فروش بیش از ۶۴۲ میلیون تومان، «آپاراتچی» با فروش بیش از ۶۳۰ میلیون تومان، «ایلیا جستجوی قهرمان» با فروش بیش از ۴۵۱ میلیون تومان، «نوروز» با فروش بیش از ۴۴۷ میلیون تومان، «پرویزخان» با فروش بیش از ۲۴۰ میلیون تومان و «روشن» با فروش بیش از ۲۲ میلیون تومان در هفته گذشته در رتبه‌های چهارم تا نهم جدول فروش هفتگی جای گرفتند.

همچنین فروش کلی سینمای ایران از ابتدای فروردین تا ۲۳ این ماه به بیش از ۱۱۵ میلیارد و ۳۳۷ میلیون تومان رسیده است که سه‌شنبه ۲۱ فروردین با ۱۵۲ هزار و ۴۳۸ نفر تاکنون پرمخاطب‌ترین روز در فروردین ۱۴۰۳ بوده است.

کد خبر 6076754 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • چرا در ایران از مارکز استقبال شد؟
  • کتاب «فهرست نسخه‌های خطی مشاهیر جرجان» روانه بازار نشر شد
  • تصمیم یک ناشر برای فروش قسطی آثارش
  • ثبت امانت بیش از یک میلیون نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی خوزستان
  • نامه ۴۰ جوان عراقی خطاب به حاج قاسم
  • کتاب «حدیث حاضر غایب» در آستانه چاپ دوم قرار گرفت
  • رسانه‌های اجتماعی در گسترش ترویج کتاب موفق عمل کردند
  • زوال عقل با گابریل گارسیا مارکز نویسنده محبوب چه کرد؟
  • فروش سینمای ایران در هفته سوم فروردین اعلام شد
  • ایراد‌های عجیب تویوتا لندکروز ۲۰۲۴