Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ یدالله شرفی روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در این ارتباط شناور باری بومی حامل کالای قاچاق که از مبدا دبی وارد اسکله بندر ریگ شده بود، توقیف شد،

وی افزود: مأموران در بازرسی از شناور توقیفی، ۳۱۵ متر پارچه، ۱۰۰ جفت قطعات یدکی خودرو، چهار دستگاه لوازم برقی خانگی، یکهزار و ۴۴۰  عدد لوازم آشپزخانه، ۳۶۰ کیلوگرم چای، سه هزار و ۶۰ عدد وسایل صنعتی کشف و تحویل گمرک دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرفی اضافه کرد: در این ارتباط پنج نفر به عنوان متهم دستگیر که به همراه پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

وی گفت: مرزبانان این استان شبانه‌روز با دقت و هوشیاری کامل تمام نوار مرزی را زیر نظر دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با افراد خاطی به طور جد برخورد می‌کنند.

برچسب‌ها بوشهر گناوه کالای قاچاق مرزبانی بندرریگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر گناوه کالای قاچاق بوشهر گناوه کالای قاچاق مرزبانی بندرریگ کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود

 سرهنگ "جمشید سیاه منصور" اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دورود در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه خودرو سواری سمند و پژو ۴۰۵ مشکوک و با هماهنگی مقام قضائی آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو‌های توقیفی مقادیری انواع قاچاق فاقد مجوز کشف و ۴ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

سرهنگ سیاه منصور با بیان اینکه محموله کالای قاچاق از استان‌های جنوبی به سمت پایتخت بارگیری شده بود، اظهارداشت: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۲ میلیارد ریال اعلام کردند و متهمان تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد
  • کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد 
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود