Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان تهران گفت: در این جلسه مصوب شد که سازمان بهزیستی برای راه اندازی یک مرکز نگهداری زنان با ظرفیت ۲۰۰ نفر در مدت ۱۵ روز آینده تکلیف این کار را مشخص کند.

وی افزود: همچنین در این جلسه ضرب الاجل پذیرش و نگهداری معتادان متجاهر در دستور کار قرار گرفت و همچنین تکلیف شد با توجه به فراوانی واکسن نسبت به تزریق همه افرادی که در این مراکز نگهداری می‌شود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران ادامه داد: با اقدامات مناسب کارکنان درمانی خوشبختانه در تمامی مراکزی که بیش از هزار نفر ظرفیت دارند واکسن تزریق شده است.

وی  در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل کارگروهی برای بررسی نگهداری معتادان متجاهر زیر ۱۸ سال و بیش از ۶۵ سال و ارائه پیشنهادات به ستاد مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

بندپی خاطرنشان کرد: کارگروهی متشکل از قوه قضاییه، نیروی انتظامی و بهزیستی تشکیل شود تا در خصوص نگهداری افراد زیر ۱۸ سال بررسی‌های لازم انجام شود و پیشنهادهای کارشناسی این کارگروه را به ستاد مبارزه با مواد مخدر ارائه دهیم.

به گفته وی، همچنین نگهداری افراد بیش از ۶۵ سال هم باید بررسی شده و پیشنهادهای لازم را به ستاد مبارزه با مواد مخدر بدهیم.

استاندار تهران تاکید کرد: تلاش داریم در بودجه نیمه دوم سال ترمیمی شود و از الان باید برای بودجه سال ۱۴۰۱ پیشنهاد سرانه ۷۰ هزار تومان برای نگهداری هر فرد معتاد متجاهر ارائه دهیم.

وی همچنین درباره تزریق واکسن برای افراد بیش از ۱۸ سال نیز گفت: برای پوشش واکسن همه افراد بیش از ۱۸ سال شهرداری همکاری خوبی داشته است.

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران امروز/ چهارشنبه به ریاست استاندار تهران برگزار شد.

برچسب‌ها انوشیروان محسنی بندپی استان تهران اداره کل بهزیستی استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی استان تهران اداره کل بهزیستی استان تهران انوشیروان محسنی بندپی استان تهران اداره کل بهزیستی استان تهران مبارزه با مواد مخدر استان تهران ۱۸ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن هاشم نیا اظهار کرد: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان – قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، " در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم "کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کد خبر 6087093

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز