Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از علت‌های مهم تشکیل نمایشگاه، عرضه و معرفی برندها و کالاهای جدید آنها برای آگاهی مصرف‌کنندگان و فعالان در آن صنعت است. یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌ها، می توان به نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی اشاره کرد، چرا که محل برخورد خریداران و فروشندگان و به بیان اقتصادی، نقطه تلاقی عرضه و تقاضا در سطح بین‌المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه ایران آگروفود یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی است که هر ساله در تهران بر پا می‌گردد. این نمایشگاه در سه بخش تخصصی " ایران فود" شامل فرآورده‌ها و محصولات غذایی، صنایع تبدیلی و صنایع مرتبط، " ایران فود تک " شامل ماشین آلات و تجهیزات، تکنولوژی و صنایع غذایی، بسته بندی، تجهیزات جانبی ماشین آلات و " ایران آگرو " شامل ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی و آبیاری، صنایع کشاورزی و صنایع مرتبط در حال برگزاری است.

امسال نیز این نمایشگاه در سایه کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از 31 شهریور ماه فعالیت خود را آغاز کرده است و حدود 247 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای ترکیه، آلمان، برزیل و چین در این نمایشگاه حضور دارند. برند لایف استار به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ ایران در زمینه نوشابه‌های انرژی‌زا، در این نمایشگاه شرکت کرده و غرفه این برند واقع در سالن 7 به معرفی محصول خود می ‌پردازد.

مدیر برند لایف استار، حضور در این نمایشگاه را به عنوان ابزار قدرتمندی برای دسترسی به مشتریان فعلی و ملاقات با مشتریان جدید دانست. همچنین ایشان، اهداف حضور در نمایشگاه آگروفود را به صورت زیر بیان نمودند:

معرفی نوشیدنی انرژی‌زا لایف استار به خریداران و فعالان در صنعت مواد غذایی تبادل اطلاعات، دستاوردها و تحقیقات در زمینه نوشیدنی انرژی‌زا شناسایی رقبا و ایجاد رقابت سالم گردآوری اطلاعات جامع از محصولات تولیدکنندگان همگون بازارسنجی برای توزیع فروش کالا در داخل و خارج، از طریق نمایندگی‎های معتبر

این رویداد تا 3 مهر ادامه دارد و تا به حال بازدیدکنندگان بسیاری را به سوی خود جذب نموده است.

        

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل نیازهای صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌ پیچ» اینوتکس

به گزارش خبرگزاری مهر، در رویدادهای ریورس پیچ، از یک طرف صنعت‌گران و شرکت‌های مختلف چالش‌ها و نیازمندی‌های خود را مطرح می‌کنند و از طرف دیگر شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و کسانی که توانایی حل این نیازها را دارند، راه‌حل‌های خود را متناسب با نیاز مطرح شده ارائه خواهند داد.

در نخستین روز نمایشگاه اینوتکس در سالن سراج پارک فناوری پردیس شاهد برگزاری نخستین رویداد ریورس پیچ با عنوان رویداد ارائه نیازهای فناورانه هوشمندسازی صنعت گلخانه خواهیم بود.

در این رویداد که ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت برگزار می‌شود نیازهای فناورانه شرکت دانش بنیان فناوران کاشت زاگرس که در حوزه هوشمندسازی صنعت گلخانه فعال می‌باشد، مطرح می شود.

دومین روز نمایشگاه اینوتکس شاهد برگزاری رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنعت فولاد هستیم. این رویداد چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح برگزار می شود و در آن نیازهای فناورانه شرکت فولاد مبارکه مطرح خواهد شد.

در ادامه چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت رویداد ارائه نیازهای فناورانه شبکه‌سازی هدف‌گرا ساعت ۱۳:۳۰ برگزار می شود. در رویداد سوم واحد تحقیق و توسعه شرکت همراه اول در حوزه شبکه سازی هدف‌گرا نیازهای فناورانه‌شان را مطرح می کنند.

در دومین روز نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ همچنین رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنایع شیمیایی ساعت ۱۵ برگزار می شود. در این رویداد شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران با هدف رفع چالش های موجود، نیازهای فناورانه صنایع شیمیایی را مطرح می کند.

علاقه‌مندان برای حضور در رویداد و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس reversepitch.inotex.com مراجعه کنند.

گفتنی است شبکه فن‌بازار ملی ایران با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بروکرهای خود، هر ساله رویدادهای نیازمحور نمایشگاه اینوتکس را برگزار می‌کند.

اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت نوآور و فناور در قالب غرفه‌دار، ۱۵۰ سرمایه‌گذار استارتاپی، ۴۰۰ جلسه بین کسب‌وکارها و ۲۰ رویداد و بخش جانبی‌ خواهد بود.

کد خبر 6085016 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • ۱۰۰درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی است
  • ۹ دلیل پنهان «احساس خستگی دائمی» که از آن‌ها بی خبر بودید
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف
  • گرانی سرسام آور هزینه های یازدهمین نمایشگاه صنایع ریلی
  • تنوع فرصت‌های شغلی برای جوانان شرط مهم حضور سازمان‌ها در نمایشگاه بازار کار
  • حل نیازهای صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌ پیچ» اینوتکس