Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@10:40:42 GMT

مهاجم فجر به تراکتور پیوست

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۵۸۶۶

مهاجم فجر به تراکتور پیوست

خبرگزاری میزان – طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه تراکتور ، هافبک – مهاجم ۲۶ ساله فصل گذشته تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز با عقد قراردادی رسمی به جمع سرخ‌پوشان دیار آذربایجان پیوست.

هادی حبیبی‌نژاد که سابقه پنج سال بازی در تیم فولاد خوزستان را در کارنامه خود دارد، در دو سال گذشته به عنوان بازیکن سرباز برای تیم‌های ملوان و فجر سپاسی شیراز به میدان رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد این بازیکن با باشگاه تراکتور سه ساله است. بیشتر بخوانید: یک مهاجم جدید به تراکتور پیوست

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه رسمی برای جدایی مربی تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی مربی تیم تراکتور بعد از اتفاقات عجیب و شعارهای تند و باورنکردنی هواداران تراکتور علیه بازیکنان، پشت آنها ایستاد و در حالی‌که بغض کرده بود، استعفای خود را از سمت مربیگری در تیم تراکتور اعلام کرد.

او روز گذشته راهی باشگاه تراکتور شد و یک جلسه با پاکو خمس برگزار کرد و تصمیم خود را به اطلاع سرمربی تراکتور رساند. خمس با اعلام حمایت از او، توصیه کرد که نصرتی چند روز استراحت کند و سپس به تمرینات تیمش برگردد.

با این حال نصرتی اعلام کرد به هیچ وجه راضی به بازگشت نیست و قطع دارد همکاری خود را با تیم تراکتور به پایان برساند. این در حالی است که برخی از هواداران تراکتور واکنش تندی به مصاحبه نصرتی داشتند و معتقد بودند که او نباید در رسانه‌ها پیرامون شعارهای توهین‌‌آمیز هواداران علیه بازیکنان، اعتراض می‌کرد.

همچنین به نظر نصرتی قصد برگزاری جلسه با هوشنگ نصیرزاده را داشته تا قراردادش را فسخ کند اما موفق به این کار نشده و این موضوع به زمانی دیگر منتقل شده است.

به هر حال به نظر می‌رسد مربی تراکتور دیگر قصد کار در این تیم در مقطع فعلی را ندارد تا جدایی کاپیتان سابق از جمع قرمزهای تبریزی تا حدی قطعی باشد، هرچند که هنوز قرارداد او فسخ نشده است.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ فلیپه اندرسون یوونتوس را دور زد و به پالمیراس پیوست
  • اولین خبر رسمی در مورد جانشین خمس
  • باشگاه تراکتور: جدایی خمس بدون خسارت است
  • جدایی رسمی خمس از تراکتور
  • رسمی؛ جدایی خمس از جمع تراکتوری‌ها
  • رسمی؛ پاکو خمز از تراکتور جدا شد
  • اختصاصی - واکنش رسمی تراکتور به فسخ خمس
  • مهاجم حادثه در مرکز خرید سیدنی مشکلات روانی داشته است
  • جلسه رسمی برای جدایی مربی تراکتور
  • چهره ماندگار رشته شیمی استان فارس به رحمت ایزدی پیوست