Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@20:51:21 GMT

گزینه اصلی بارسلونا برای جانشینی کومان کیست؟

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۵۸۷۷

گزینه اصلی بارسلونا برای جانشینی کومان کیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس، آینده کومان در بارسلونا اصلا مشخص نیست و ممکن است این سرمربی پس از یک باخت دیگر از سمت خود برکنار شود. چیزی که رسانه‌های معتبر اروپایی به قطع می‌گویند این است که کومان از بارسلونا حتما رفتنی است. 

از سه شنبه صبح، پس از تساوی ناامیدکننده بارسلونا مقابل گرانادا صحبت‌ها در خصوص جانشین اصلی کومان مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسم هایی مثل ژاوی، کونته، روبرتو مارتنیز، جوردی کرویف و حتی پیرلو و یواخیم لو نیز مطرح شد ولی به نظر می‌رسد بارسلونا به یک گزینه نظرش نزدیک است.

طبق گزارش رسانه‌ اسپورت کاتالونیا، ژاوی گزینه اصلی لاپورتا برای جانشینی کومان نیست و ریاست بارسلونا می‌خواهد او ابتدا به تیم جوانان بیاید و از آنجا برای رسیدن به تیم اصلی تلاش کند. لاپورتا به نظر می‌خواهد هر طور شده با «روبرتو مارتینز»، سرمربی تیم ملی بلژیک به توافق برسد.  

تونی خوان مارتی، خبرنگار مشهور اسپانیایی مدعی شد که گزینه اصلی لاپورتا ، مارتینز است ولی این سرمربی نمی‌تواند تا ۷ اکتبر (۱۵ مهر) و بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا به تیم بارسلونا بیاید.

فسخ قرارداد او برای بارسا هزینه خواهد داشت و این باشگاه باید به فدارسیون فوتبال بلژیک ۱.۸ میلیون یورو پول بدهد.

البته به گفته خوان‌مارتی اختلاف نظری در هیئت مدیره پیش آمده که بسیاری مخالف حضور مارتینز در بارسلونا هستند.

نکته مهم این است که در صورت برد بارسلونا در بازی فرداشب، شاید بارسا بخواهد با کومان ادامه دهد تا زمانی که سرمربی دلخواه خود را پیدا کند.

البته خود مارتینز در خصوص انتقال به بارسلونا صحبت کرد و گفت: واقعا چیز وجودی ندارد و شایعه‌ای بیش نیست. این چیزها در فوتبال طبیعی است و حرف زده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی: پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!

به گزارش “ورزش سه”، در حالی‌که ظهر امروز امیدواری برای انتخاب قربان بردیف به اوج خود رسیده بود اما در جدیدترین خبر مشخص شده که این سرمربی نمی‌تواند به ایران بیاید.

باشگاه تراکتور آمادگی کامل خود را برای استخدام قربان بردیف نشان داد و او گزینه اصلی محمدرضا زنوزی برای جانشینی پاکو خمس بود و همه چیز آماده بازگشت این سرمربی می‌شد اما ناگهان این اتفاق رخ نداد.

بر اساس شنیده خبرنگار ما، قربان بردیف بنا به دلایلی اعلام کرده که تا سه ماه آینده نمی‌تواند برای سرمربیگری به ایران بیاید تا پروژه دومین حضور او در تراکتور منتفی شود.

در این جلسه همچنین با توجه به منتفی شدن حضور قربان بردیف که گزینه موردعلاقه زنوزی محسوب می‌شد، تصمیم بر این شد که تراکتور فعلا با کادرفنی فعلی خود کار را ادامه بدهد تا به زودی سرمربی جدید معارفه شود.

دیگر خبرها

  • گزینه‌های نامدار و بزرگ برای سرمربیگری تراکتور!
  • ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • اختصاصی: پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا!
  • سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!
  • دختر لوئیز انریکه با هم تیمی فران تورس وارد رابطه شد
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!