Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@20:25:30 GMT

رفع تصرف فوری از ۶۴ هزار مترمربع اراضی ملی در فارس

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۵۹۳۳

رفع تصرف فوری از ۶۴ هزار مترمربع اراضی ملی در فارس

ایسنا/فارس فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی راه و شهرسازی فارس گفت: شهریورماه امسال بالغ بر ۶۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در این استان با اقدام فوری، رفع تصرف شد.

سرهنگ احمدرضا نظریان گفت: از ابتدای شهریور تاکنون بیش از ۴۶ مورد رفع تصرف فوری توسط یگاه حفاظت راه و شهرسازی فارس انجام و طی آن ۶۳ هزار و ۸۴۹ متر مربع از اراضی رفع تصرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از راه و شهرسازی فارس، نظریان گفت: ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده براساس نظر کارشناسی، ۵۵۷ میلیارد ریال ارزیابی شده است.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد احکام اجرا شده قضایی اجرا شده ۴ مورد بوده و مساحت اراضی که با رای قوه قضائیه باز پس گرفته شده است نیز ۸۶ هزار و ۹۰۰ متر مربع بوده است.

نظریان افزود: ارزش ریالی اراضی که با رای قوه قضائیه باز پس گرفته شد ۹۵ میلیارد ریال کارشناسی و تعیین شده است.

این مقام مسئول گفت: یگان حفاظت راه و شهرسازی فارس با توجه به مسئولیت و وظایف خود بدون اغماض با سودجویان و متعرضین به اراضی ملی و دولتی به صورت جدی و قانونی برخورد می‌کند.

نظریان افزود: شماره تلفن ۱۶۵۶ یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی برای تماس و اطلاع‌رسانی هم استانی ها در مورد تصرفات غیرقانونی و ساخت و سازهای غیر مجاز و تعرض به اراضی ملی و دولتی تعیین شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی یگان حفاظت راه و شهرسازی فارس راه و شهرسازی فارس اراضی ملی رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، عبدالجبار اودک گفت: در فروردین ماه سالجاری این زمین‌ها در همان مرحله نخست پیش از انجام هرگونه اقدام فیزیکی توسط متصرفان شناسایی و به بیت المال بازگردانده شد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی میرجاوه از مردم خواست: در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی دولتی مراتب را فوراً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۶۵۶ و یا شماره پیامک ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به یگان حفاظت از اراضی دولتی استان اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان
  • مقابله با ۳ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در خوزستان
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • سند تک برگ ۱۴۲ میلیون مترمربع از اراضی شهر جدید امیرکبیر صادر شد
  • رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربعی اراضی ملی در خوزستان
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • رفع تصرف ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی سوادکوه
  • رفع تصرف ۱۱ هزار و ۶۹۷ متر مربع زمین ملی استان
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد