Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین فلاح مهرآبادی، معاون تحقیقات و فناوری موسسه رازی، امروز در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه خط تولید واکسن «کووپارس» موسسه رازی برای تولید انبوه تکمیل و فعال شده است، گفت: تاکنون در بحث صنعتی بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دز واکسن کووپارس تولید شده است.

فلاح مهرآبادی افزود: گزارشی از روند کار به مراجع مربوطه ارسال شده است و در انتظار نتیجه کنترل کیفی هستیم، در صورت تایید ظرف یک هفته آتی مجوز اضطراری تزریق واکسن رازی صادر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در فاز اول کارآزمایی 400 هزار دز تولید داشتیم که این میزان تولید تاییدیه کنترل کیفی را هم دریافت کرد. یک میلیون دز هم در ابتدای شهریور ماه تولید شد و دو هفته پیش برای  طی کردن مراحل کنترل کیفی ارسال شده است. اگر مجوز اضطراری صادر شود ما آمادگی تولید قطعی 3 میلیون دز واکسن را در ماه داریم.

این مقام مسؤول افزود: فازسوم کارآزمایی بالینی واکسن کووپارس از یک‌شنبه هفته گذشته آغاز شده و با استقبال خوبی همراه بود چنانچه بیش از 2 هزار نفر در کارآزمایی این مرحله شرکت کردند.

سخنگوی پروژه کارآزمایی بالینی واکسن رازی افزود: تا به امروز ۵ هزار نفر دز اول واکسن کووپارس را دریافت کرده‌اند و این روند ادامه دار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه فاصله زمانی تزریق دوز اول و دوم واکسن رازی ۲۱ روز تعریف شده است، ادامه داد: خوشبختانه با گذشت یک هفته از دریافت دز اول واکسن رازی از سوی بیش از دو هزار داوطلب هیچ عوارض جانبی مشاهده نشده است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسن کووپارس واکسن رازی موسسه رازی واکسن برکت واکسن ایرانی واکسن رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در نشست بررسی مشکلات کارخانه «بافت بلوچ» ایرانشهر، اظهار داشت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند.

وی افزود: بخش خصوصی متقاضی سرمایه‌گذاری در استان است بنابراین باید روند سرمایه‌گذاری در منطقه را تسهیل کنیم و در دادن فرصت سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی اهلیت سرمایه‌گذار را در نظر بگیریم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید یک نشست اختصاصی برای کشت پنبه در استان تشکیل شود چرا که باید از این ظرفیت برای تکمیل فرآیند ریسندگی و بافندگی و خودکفایی در این حوزه بهره گیری کرد.

گفتنی است، در پایان این جلسه ایمیدرو موظف شد تا پایان سال، واحد تولیدی ریسندگی را جهت تکمیل فرآیند فرآوری پنبه فعال کند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • دستاورد‌های مهم موسسه تحقیقات خاک و آب در سه محور اساسی در تولید گندم