Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر میرمحمدیان ظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی منطقه‌ای شهید بیاضی با اشاره به اهمیت مواسات و همدلی به مرکزیت و محوریت مساجد در کشور باتاکید بر شکل گیری شبکه امت و امامت اظهار داشت: باید با تمام قوا حرکت کنیم و پرچم را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

وی احیای مساجد و شبکه امت و امامت را امری ضروری دانست و گفت: باید خانواده‌ها و همسران طلاب نیز در این طرح شرکت کنند و همه باید وارد میدان جهاد شویم و کمک کنیم تا مسیر نورانی هموار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام ناصر شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه روحانیت و طلاب جزو سربازان حضرت امام زمان (عج) به شمار می‌روند، گفت: باید تا آخر در این مسیر ثابت قدم باشم.

وی شناسایی محله و ظرفیت‌ها، شناخت آسیب‌ها را از جمله وظایف امامان محله یاد کرد.

کد خبر 5311114

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی مساجد هفته دفاع مقدس ویروس کرونا واکسن کرونا اربعین 1400 آمار کرونا بوشهر اربعین حسینی دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان کرمانشاه دفاع مقدس واکسیناسیون کرونا ایلام واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر کامرون به سرزمین‌های اشغالی با محوریت جنگ غزه و کاهش تنش‌ها

انگلیس به عنوان یکی از متحدان اصلی رژیم صهیونیستی نقشی فعال در حمایت از تل آویو در عرصه نظام بین الملل و نیز نسل کشی فلسطینیان در غزه دارد. با این حال، نگرانی از تشدید تنش‌ها در منطقه مقامات ارشد لندن را به سرزمین‌های اشغالی کشانده است. 

به گزارش الجزیره، نشریه صهیونیستی تایمز آو اسراییل امروز (سه شنبه) در گزارشی نوشت: انتظار می‌رود دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس طی ساعات آتی وارد تل آویو شود. 

براساس اعلام مقامات انگلیسی، کامرون در این سفر یک روزه قرار است با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر؛ اسراییل کاتز، وزیر خارجه؛ و بنی گانتز، از اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کند. 

قرار است وزیر خارجه انگلیس پس از دیدار با مقامات صهیونیست با سفر به رام الله، مقر تشکیلات خودگردان فلسطین با مقامات ارشد فلسطینی در کرانه باختری نیز دیدار داشته باشد. 

انتظار می‌رود کامرون در این سفر درباره افزایش ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه، بازگشایی بند اشدود، و نیز بهبود حل مناقشه با گروه‌های بشردوستانه در غزه با مقامات صهیونیست رایزنی کند. کاهش تنش‌ها در منطقه یکی دیگر از محور‌های گفتگو مقامات انگلیسی و صهیونیست خواهد بود. 

وزیر خارجه انگلیس همچنین درباره حمله ایران به اسراییل، تلاش برای آزادی اسرای صهیونیست، و تشدید تنش‌ها در مرز‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی با لبنان با مقامات صهیونیست به رایزنی خواهد پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • «خط رو خط» با محوریت طنز جامعه شهری روایت می‌شود
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  •  اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • بهسازی ۲۵۰۰ پایه چراغ روشنایی معابر شهرستان محلات
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • سفر کامرون به سرزمین‌های اشغالی با محوریت جنگ غزه و کاهش تنش‌ها
  • برخورد قاطع با هنجار شکنان ضروری است