Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@20:53:05 GMT

دوبازی دوستانه مس رفسنجان در ترکیه

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۶۰۴۰

دوبازی دوستانه مس رفسنجان در ترکیه

تیم فوتبال مس رفسنجان در ترکیه دو بازی دوستانه را برگزار می‌کند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال مس رفسنجان در ادامه برنامه‌های آماده سازی برای حضوری با کیفیت در فصل بیست و یکم لیگ برتر اردویی را در کشور ترکیه برپا کرده است.

اردوی شاگردان محمد ربیعی در شهر ازمیت، از 27 شهریور آغاز شده و کاروان مس رفسنجان روز ششم مهر به ایران بر می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس رفسنجان که تمریناتش را در کمپ گرین پارک پیگیری می‌کند در این اردو دو بازی دوستانه را پشت سر خواهد گذاشت. یکی از این بازی‌ها مقابل یک تیم دسته اولی از ترکیه خواهد بود و حریف بعدی هم به زودی مشخص می‌شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان لیگ برتر مس رفسنجان محمد ربیعی اردوی ترکیه مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دوران بحرانی مس رفسنجان با حضور محرم نویدکیا و تغییر کادر فنی او به پایان رسیده و نارنجی پوشان توانستند امروز دهمین بازی متوالی را بدون باخت پشت سر بگذارند که روحیه بالای بازیکنان با تجربه این تیم ازجمله حامد لک درون دروازه توانسته کمک زیادی به رقم خوردن این اتفاق داشته باشد.

نویدکیا با آوردن دستیارانی ازجمله رحمان احمدی به‌عنوان مربی گلر کاری کرده تا حامد لک هم با آرامش بیشتری کارش را دنبال کند و در کنار شرایط ذهنی مناسبی که دارد، عملکرد فنی درخشانی هم بر جای بگذارد که امروز هم دروازه خود را مقابل فولاد خوزستان بسته نگه داشت.

حامد لک که در گذشته و زمان حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران همراه با رحمان احمدی جزو گلرهای ملی بودند، حالا زیر نظر او مشغول به تمرین در مس رفسنجان است که ارتباط خوب و نزدیکی هم بین آنها وجود دارد و این رفاقت موجب شده تا لک هم در بازی‌ها با آرامش در زمین حاضر شود و بدرخشد.

دروازه‌بان بلند قامت مس رفسنجان امروز هم در تمام خروج‌های خود مقابل فولاد خوزستان موفق بود و دو سیو نجات‌بخش هم داشت که یکی از آنها را با شیرجه مقابل ابراهیم حصار مهار کرد و همچنین در آخرین دقیقه بازی هم با تجربه بالای خود یک خطا گرفت تا ثانیه‌های پایانی سپری شده و سه امتیاز مس رفسنجان حفظ شود.

دیگر خبرها

  • لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)
  • نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)
  • خلاصه بازی فولاد و مس‌رفسنجان + فیلم
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان
  • پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • فولاد خوزستان ۰ - ۱ مس رفسنجان/ شاگردان نویدکیا با دست پر به خانه برگشتند + فیلم
  • تساوی فولاد و مس رفسنجان در نیمه نخست
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود