Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@15:42:28 GMT

مستند زندگی محمدرضا شجریان به دنبال اکران نوروزی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۶۱۰۳

مستند زندگی محمدرضا شجریان به دنبال اکران نوروزی

به گزارش  عصر چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا، مستند بلند سیاوش در آتش که برای حضور در جشنواره سینما حقیقت آماده شده، برای اکران در گروه سینمایی هنروتجربه در نوروز ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی می‌کند.

این مستند زندگی اجتماعی زنده‌یاد محمدرضا شجریان پرداخته و با نگاهی جامعه‌شناختی، آثار استاد شجریان را مرور کرده است. در این مستند، دوستان و همکاران نزدیک استاد شجریان، ناگفته‌هایی از زندگی او را روایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیوان مهرگان، تهیه‌کنندگی و کارگردانی این مستند را به عهده داشته و استاد عباس اخوین نام فیلم را خوشنویسی کرده است. بهروز داوری، تدوینگر و مدیر فیلمبرداری و ندا محسنی طراح صدای فیلم هستند. 

این فیلم ۱۲۹ دقیقه است و برای اولین بار در جشنواره سینما حقیقت امسال روی پرده می‌رود. بعد از جشنواره هم برای اکران نوروزی هنر و تجربه آماده می‌شود.

برچسب‌ها سینمای ایران روی پرده نقره ای محمدرضا شجریان مستند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سینمای ایران روی پرده نقره ای محمدرضا شجریان سینمای ایران روی پرده نقره ای محمدرضا شجریان مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای بخش مستندنگاری اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری سومین دوره جشنواره ملی مستند پژواک رادیو، اسامی 6 نامزد دریافت جایزه بخش مستندنگاری توسط کمیته داوران معرفی شد.

بخش مستندنگاری که از ابداعات جشنواره پژواک به حساب می آید به متون و پژوهش های مرتبط با تولید برنامه مستند اختصاص دارد. داورای این بخش از جشنواره را شاهید مظفری رییس مرکز طرح و برنامه و بودجه محسن شاکری نژاد رییس مرکز تحقیقات سازمان، حسین نعمتی، مهدی میرمظاهری و گیتی کاوه هر سه پژوهشگر رسانه بر عهده داشتند.

اسامی آثار نامزد دریافت جایزه به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است. 

 

دیگر خبرها

  • اکران مستند پذیرش در مشهد
  • اکران «مست عشق» به تعویق افتاد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • «قوی‌دل» به «هنر و تجربه» رسید
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • اکران مستند «قوی دل» در گروه هنر و تجربه
  • اکران مستندی از یک پرونده جنجالی و قضایی
  • «قوی‌دل» به هنر و تجربه رسید
  • «خوره» در تلاش برای آگاهی‌بخشی/ جذام هنوز تمام نشده است!
  • معرفی نامزد‌های بخش مستندنگاری
  • نامزدهای بخش مستندنگاری اعلام شد