Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، کاظم قیم، مدیر امور بین‌الملل باشگاه استقلال در مورد حواشی پیش آمده به سایت این باشگاه گفت: در مورد آقایان بهزاد نوشادی و علیرضا رضایی مربی بدنساز و دروازه بان تیم استقلال لازم به ذکر است که باشگاه استقلال همه نفرات تیم از جمله این دو عضو تیم را با تست منفی و در سلامت کامل به دبی برده بود ولی در اردوی دوبی، این دو عضو تیم به ویروس کرونا مبتلا شدند که هم در بعد فنی و هم هزینه‌ها برای باشگاه استقلال نتایج منفی در پی داشت و ایجاد حاشیه کرد و با اینکه تیم حدودا ۸ روز قبل به کشور بازگشت ولی باشگاه در طول این مدت این دو عضو تیم را در یکی از بهترین هتلهای دبی با هزینه باشگاه قرنطینه کرد و هزینه اتاق و تست‌های مجدد را برایشان انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه درباره موضوع بلیت و مشکلات پیش آمده اضافه کرد: در مورد بلیت هواپیما نیز قبلا برای هر دو ‌نفر بلیت برگشت تهیه شده بود ولی با مثبت شدن تست کرونای آنها تاریخ برگشت آنها تغییر کرد. با منفی شدن تستشان، باشگاه در حال رایزنی برای تغییر تاریخ بلیت آنها بود که به یکباره خبر رسید که آنها از یک هواپیمایی دیگر بلیت تهیه کرده‌اند در صورتیکه این مورد یک موازی کاری بود که بدلیل عدم هماهنگی بوجود آمده است و مسلما تهیه بلیت هواپیمای این دو‌ نفر برای باشگاه استقلال که در این چند روزی که آنها در دبی در قرنطینه بودند مبالغی بیش از ۵۵ میلیون تومان هزینه هتل را پرداخت نموده، مسئله‌ی قابل حل و کوچکی در برابر سایر هزینه‌های متحمل شده بر باشگاه بوده است. لازم به ذکر است حضور این دو عضو تیم در لابی هتل نیز به دلیل قانون هتل برای تحویل اتاق در ساعت ۱۲ ظهر بوده است.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه استقلال دو عضو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا

زی‌سان- سخنان یکی از مقامات پلتفورم نماوا با واکنش تندی اهالی سینما روبه رو شده است. تاکنون کارگردان مشهور اعلام کردند دیگر با نماوا همکاری نمی کنند. 

به گزارش زی‌سان، محمدحسن شانه‌ساز(نایب رئیس هیات مدیره نماوا) در گفت و گویی با اعلام اینکه هزینه تولید هر قسمت سریال در این پلتفرم به ۳ میلیارد تومان رسیده به تندی به بازیگران و تهیه‌کننده‌های سینما حمله کرد.

او گفته است: «تولید ارزان‌ترین سریال، قسمتی ٣ میلیارد تومان هزینه دارد... برای یکی از سریال‌های جدید نماوا به نام «سووشون»، ۸ میلیارد تومان هزینه شده است.» 

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: «بازیگران این سریال‌ها خیلی بی‌اخلاق‌اند. بازیگران و تهیه‌کننده‌ها همه بی‌اخلاقی‌های خاص خودشان را دارند و به قرارداد و حرفشان متعهد نیستند. من در چند صنعت مختلف از لوازم خانگی تا کاشی‌کاری و خودرو بودم، من به بی‌اخلاقی این‌ها هیچ‌جا ندیدم. اسمشان این است که هنرمندند، اما بسیار بی‌اخلاق‌اند. اول و آخرشان پول هست؛ پول بده هر کاری می‌کنند.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این سخنان با واکنش تند مازیار میری و همایون اسعدیان کارگردانان سرشناس سینما روبه رو شد. این دو چهره با انتشار ویدئوهایی اعلالم کردند، دیگر با نماوا همکاری نمی‌کنند. 

مازیار میری در این مورد گفت:«آقای شانه‌ساز فرمایشاتی داشتند که واقعا باعث تاسفه. البته از نظر من تاسف بزرگ‌تر جایی است که مدیران فرهنگی کشور شرایطی به وجود می‌آورند که افراد کاسب کاری همچون ایشان عهده‌دار و تصمیم‌گیر امور فرهنگی می‌شوند و از آنجا که بر خلاف تصورشان معتقدم اخلاق و شرافت بیش از هر حرفه‌ای نزد اهالی سینماست تا زمانی که ایشان رسما از اهالی سینما عذرخواهی نکند از تمام پروژه‌هایی که قرار به همکاری با این پلتفرم داشتم انصراف میدهم.»

پاسخ تند مازیار میری 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

همایون اسعدیان هم گفت:«اقای شانه‌ساز با الفاظی که زیبنده خودشان است تهیه کننده و بازیگران را مورد نوازش قرار داده‌اند. در چهل سال گذشته این میزان وقاحت در بیان این الفاظ و صفات بی‌سابقه است. برای حفظ حرمت سینمای ایران من تا زمانی که ایشان در این مجموعه باشند دیگر با این پلتفرم همکاری نمی‌کنم»

عذرخواهی نماوا

پس از این واکنش ها روابط عمومی نماوا به سرعت از هنرمندان عذرخواهی کرد. 

وابط عمومی نماوا با انتشار اطلاعیه‌ای توضیحاتی درباره صحبت‌های جنجالی حسن شانه‌ساز، نایب رئیس این مجموعه ارائه داد.

در این اطلاعیه آمده:«غیر از هنر که تاج سر آفرینش است
دوران هیچ منزلتی جاودانه نیست

مجموعه نماوا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین سکوهای نمایش خانگی مفتخر است که سال‌ها خود را به منزله خانه سینماگران و هنرمندان ایران تلقی کرده و رابطه احترام‌آمیز و مبتنی بر اصول حرفه‌ای با ایشان را همواره راهنمای عمل خود داشته است.

نماوا در بحران‌های اقتصادی سال‌های اخیر سینمای ایران، در کنار سایر سکوهای نمایش، کوشیده فضا و فرصتی فراهم کند تا آسیب‌های کمتری متوجه نیروهای خلاق سینما شود. هرچند که در جریان ساخت و نمایش برخی مجموعه‌های نمایشی مشکلاتی با برخی از همکاران پدید آمده باشد و مجموعه‌ای علیرغم صرف هزینه‌های گزاف، با بدعهدی به پخش نرسیده باشد، اما بدیهی است که چنین مشکلاتی عمومیت ندارند و مصاحبه‌ اخیر نایب رئیس هیات مدیره نماوا را می‌باید صرفا واکنشی به موردی مشخص تلقی کرد.

مجموعه نماوا ضمن پوزش از هنرمندان شریف و نجیب و جامعه اصناف سینمای ایران تاکید دارد که تداوم رابطه مودت‌آمیز و محترمانه با سرمایه‌های گران‌سنگ سینمای ایران هم‌چنان مهم‌ترین سرمایه او خواهد بود.»

 

tags # شبکه نمایش خانگی ، سینما سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • (ویدئو) حمله عجیب محمدحسن شانه‌ساز زاده مسئول نماوا به بازیگران؛ هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • طلاق زوج سینماگر ایرانی، با دخترشان چه کرده است؟
  • نحوه محاسبه قیمت مترو به ازای مسافت طی‌شده
  • درخواست بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس | بانک های خریدار ملزم به ارائه توضیح و برنامه‌ شدند
  • نحوه محاسبه قیمت مترو به ازای مسافت طی شده چطور است؟
  • بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس توضیح و برنامه خواست
  • درخواست مهم بورس از خریداران سرخابی (عکس)
  • عکس| درخواست مهم بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس
  • تشریفات عجیب و غریب عروسی های لاکچری | چشم و هم چشمی جیب زوجهای جوان را خالی می کند