Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی ریحانی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این دستگاه‌ها با مارک «پالس اکسیمتر» فاقد هرگونه مجوز گمرکی بوده و ارزش آنها بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگرها به طور ماهرانه در داخل بدنه یک دستگاه خودرو سمند جاسازی شده بود، اظهار داشت: دو متهم حامل این محموله قاچاق دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تاکید کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه قاچاق اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی و بهداشتی مورد نیاز مردم را به افراد سودجو نخواهد داد.

به گزارش ایرنا این نمایشگرها علاوه بر میزان ضربان قلب، می‌تواند میزان اکسیژن محلول در خون را نیز اندازه‌گیری کند و در صورتی که نوع تقلبی آن از طریق مبادی غیررسمی قاچاق و وارد کشور شود، ممکن است به دلیل خطای اندازه‌گیری موجب به خطر افتادن زندگی افراد گردد یا در بهترین حالت کارایی لازم را نداشته باشد.
 

برچسب‌ها ملکان تجهیزات پزشکی مراغه کالای قاچاق انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ملکان تجهیزات پزشکی مراغه ملکان تجهیزات پزشکی مراغه کالای قاچاق انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا

به گزارش همشهری آنلاین، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت:‌ چندی پیش یک دستگاه کامیون تریلر از یکی از کشورهای همسایه غربی به منظور ترانزیت کالا از خاک جمهوری اسلامی ایران به مقصد کشوری دیگر وارد گمرک مرزی بازرگان شد. کالاهای خودروی مذکور توسط یکی از شرکت‌های داخلی به عنوان کود شیمیایی به گمرک اظهار کالا شده بود.

وی با اشاره به انجام بررسی ماموران از بار این کامیون گفت: در بررسی‌های اسنادی این محموله که وزنی معادل ۲۲ تن و ۱۰۴ کیلوگرم داشت، مشخص شد کود شیمیایی از نوع نیترات پتاسیم و با مارک HAIFA محصول و ساخت رژیم صهیونستی است.

بنی‌اسدی‌فر با تاکید بر اینکه در تعاقب با بررسی اسناد و تطبیق آن با قوانین و به استناد آیین‌نامه اجرایی ماده ۹ قانون مقررات صادرات و واردات، هرگونه معامله تجاری با رژیم اشغالگر قدس ممنوع است، اظهار کرد: ماده ۱۱۳ قانون امور گمرکی این محموله را قاچاق تلقی کرده و با هماهنگی انجام گرفته با مرجع قضائی خودرو و کالا توقیف و برای سیر مراحل قانونی پرونده قضائی تشکیل شد.

کد خبر 846645 منبع: ایسنا برچسب‌ها قاچاق اسرائیل خبر ویژه فراجا حوادث ایران

دیگر خبرها

  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱
  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • برای واردات کالا‌های اساسی و دارو ۶۳۶ میلیون دلار تامین شد
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲
  • تامین ۴.۳ میلیارد دلار ارز برای دارو و تجهیزات پزشکی در ۱۴۰۲
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان