Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@10:29:33 GMT

نمایش" نقاب" ویژه اصحاب رسانه استان فارس برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۶۱۳۲

نمایش' نقاب' ویژه اصحاب رسانه استان فارس برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید جواد میرسمیعی صبح امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به همت گروه هنری مهنا نمایش نقاب  ویژه اصحاب رسانه استان فارس امروز به روی صحنه می‌رود، در این برنامه تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد کرونا رعایت می‌شود.


وی با بیان اینکه باید با ابزار هنر به ویژه تئاتر و نمایش دفاع مقدس را برای نسل جوان و نوجوان تبیین کرد گفت: نمایش نقاب روایتی آزاد از زندگی خلبان شهید ابوالفضل مهدیار است که در تماشاخانه استاد مهدی فقیه شیراز اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه شکاری ترابری شهید دوران ضمن تشکر از همکاری‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری شیراز و مجموعه تماشاخانه استاد فقیه عنوان کرد: به پیشنهاد گروه نمایش مردمی مهنا نخستین اجرای نمایش نقاب به اصحاب رسانه استان فارس تقدیم می‌شود.

بهرام میرزایی کارگردان و نویسنده نمایش نیز اعلام کرد: پروژه اصلی نمایش نقاب با شش بازیگر تولید شده ولی متاسفانه به‌دلیل شرایط کرونا و عدم امکان اجرای عموم، یک نسخه مونولوگ هم از نمایش تولید شده است.

انتهای پیام/ف

منبع: فارس

کلیدواژه: نمایش نقاب اصحاب رسانه استان فارس کارگردان و نویسنده بهرام میرزایی نمایش نقاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: دیدار جمعی از معالمان بسیجی با مقام معظم رهبری، دیدار جمعی از فرهنگیان و معلمان، مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه، تجلیل و تکریم از معلمان نمونه و دیدار و تجلیل از خانواده شهدای معلم، جانبازان و ایثارگران شاخص‌ترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان است.
حجت الاسلام عبدی غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری نشست‌های روشنگری، ترویجی و تبیین اندیشه‌های مطهر در قالب سخنرانی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و محافل انس با قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان عنوان کرد.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه بعنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است. 

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • اجرای طرح «نفوذ دانش در واحدهای تولیدی کشاورزی» در استان فارس