Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان البرز در کمیسیون راهبردی پیشگیری از سرقت بر همکاری همه جانبه و بیش از پیش همه دستگاه ها برای کنترل مقوله سرقت در استان تاکید کرد.

به گزارش ایران آنلاین ،سردار "عباسعلی محمدیان" در جلسه کمیسیون راهبردی پیشگیری از سرقت که در استانداری البرز برگزار شد، بیان داشت: در آستانه هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای حریم امنیت و حریم حرم را گرامی می داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کنترل سرقت یکی از مطالبات جدی مردم و سلسله مراتب فرماندهی ناجا است، اظهار داشت: سرقت مقوله‌ای است که نمی‌توان فقط با پیشگیری انتظامی از آن جلوگیری کرد و باید همه دستگاه ها نقش خود را در کنترل آن ایفا کنند.
فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه در پیشگیری از سرقت ۴ بعد انتظامی، اجتماعی، وضعی و کیفری مد نظر است، افزود: در بعد انتظامی اقدامات ناجا، در بعد کیفری اقدامات دستگاه قضائی، در برد وضعی ایجاد تغییرات فیزیکی از سوی دستگاه هایی همچون شهرداری و راهداری و در بعد اجتماعی دستگاه های فرهنگ ساز فعالیت شان مورد توجه است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه بیشتر سرقت‌های صورت گرفته در سطح البرز سرقت های خرد هستند، تصریح کرد: استان البرز موجودی خودروهایش 2 برابر متوسط کشور است و با توجه به کمبود پارکینگ های عمومی و عدم توجه به پارکینگ های ساختمان های شخصی ساز، برخی شهروندان خودروهای خود را در معابر پارک کرده و این فرصتی برای انجام سرقت های تجهیزات خودرو را برای سارقان ایجاد می کند.
سردار محمدیان با بیان اینکه اختصاص پارکینگ برای ساختمانهای مسکونی در ساخت و سازهای جدید یکی از مطالبات جدی پلیس است، ادامه داد: همچنین نصب دوربین های نظارتی در سطح شهر و جاده ها تاثیر بسزایی در کاهش وقوع سرقت ها در معابر دارد.
فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه روشنایی معابر نقاط جرم خیز باید مد نظر شهرداری ها قرار بگیرد، تصریح کرد: بهبود وضعیت ایمنی اماکن تجاری و صنعتی، تشکیل منظم کمیسیون‌های سرقت در رده ها و اجرای دقیق مصوبات و نصب دوربین در مناطق خلوت و کم تردد می تواند در کنترل وقوع سرقت مفید باشد.
سردار محمدیان یادآور شد: ۴۰ درصد سرقت های استان مربوط به خودروهاست و احداث پارکینگ های عمومی با همکاری بخش خصوصی می‌تواند در پیشگیری از وقوع این سرقت ها مثمر ثمر باشد.
گفتنی است در ادامه این جلسه، استاندار البرز نیز از اقدامات فرماندهی انتظامی استان در بحث مبارزه با سرقت تقدیر کرد و بر همکاری همه دستگاه ها برای کاهش وقوع سرقت تاکید کرد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: انتظامی استان استان البرز دستگاه ها سرقت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تفاهمنامه ۴ جانبه بغداد منتشر شد

منابع عراقی از تفاهم نامه چهارجانبه میان عراق، ترکیه، قطر و امارات در زمینه پروژه جاده توسعه خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری عراقی واع، منابع عراقی اعلام کردند که در مراسمی با حضور رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق، امروز دوشنبه تفاهم‌نامه چهارجانبه میان عراق، ترکیه، قطر و امارات برای همکاری در پروژه جاده توسعه امضا شد.

دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق اعلام کرد که این تفاهم‌نامه با هدف همکاری مشترک در پروژه راهبردی جاده توسعه تنظیم شده است.

بر اساس این گزارش، این تفاهم‌نامه را وزرای حمل و نقل عراق و ترکیه و وزیر حمل و نقل قطر و نیز وزیر انرژی و زیرساخت امارات امضا کردند.

دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق اعلام کرد که به موجب این تفاهم‌نامه این کشور‌ها در تنظیم چارچوب‌های لازم برای اجرای پروژه همکاری می‌کنند.

در بیانیه دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق آمده است: جاده توسعه یک پروژه راهبردی است که موجب تقویت رشد اقتصادی و افزایش همکاری‌های منطقه‌ای و تحقق هم‌افزایی اقتصادی میان شرق و غرب می‌شود و به تسهیل مبادلات تجاری و ایجاد مسیر رقابتی منجر می‌شود.

دیگر خبرها

  • جزییات تفاهمنامه ۴ جانبه بغداد منتشر شد
  • جزییات تفاهم نامه ۴ جانبه بغداد
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ
  • مقوله حجاب ورای یک مسأله اجتماعی است
  • تفاهم نامه همکاری سه جانبه آموزش فنی در خوزستان به امضا رسید
  • مسأله حجاب فراتر از یک مقوله اجتماعی است
  • کاهش ۳۵درصدی سرقت در استان البرز
  • کاهش ۳۵ درصدی وقوع انواع سرقت در البرز
  • کاهش ۳۵ درصدی وقوع سرقت در البرز در تعطیلات نوروز
  • بازار ۵ هزار میلیارد دلاری گیاهان دارویی و فرآورده‌های طب سنتی