Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:03:16 GMT

قهرمان سابق بدنسازی، مربی تیم ملی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۶۱۹۰

قهرمان سابق بدنسازی، مربی تیم ملی شد

عباس مهدوی که به گواه اهالی این رشته یکی از اسطوره‌های بدنسازی ایران است و مربی و کاشف قهرمان دوست داشتنی کشورمان بیت اله عباسپور نیز بوده، با تصمیم مدیر سازمان تیم‌های ملی بدنسازی ایران، رضا سلطانی به عنوان مربی تیم ملی بدنسازی ایران انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، این انتخاب باعث خوشحالی و واکنش‌های مثبت قهرمانان این رشته و همچنین طرفداران بدنسازی نسبت به این تصمیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مهدوی تاکنون قهرمانان زیادی را در رشته‌های فیزیک کلاسیک و پرورش اندام و بادی کلاسیک در سطح جهان و آسیا در رشته بدنسازی به دنیا معرفی کرده است که نشان از هوشمندی و توانمندی این بدنساز خوب کشورمان است.

 

 

احسان کنگرلو، ناصر گرجی، آرش نویدی، علی نعمتی، یوسف کریمی، محمود ساوالان، محمود لاله‌گون، مهدی حاتمی دیگر اعضای کادرفنی تیم ملی برای مسابقات آسیایی و جهانی خواهند بود. 

 

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود برخی اقلام شیر خشک در داروخانه‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر مسعود مهدوی نیا بیان کرد: یکی از دلایل کمبود شیر خشک در استان، پرداخت نکردن مطالبات داروخانه‌ها بابت یارانه سهم ارز شیر خشک است.

وی با اشاره به اینکه آمار‌ها نشان می‌دهد ۶۰۰ هزار قوطی شیرخشک در ماه به عنوان نیاز خوزستان برآورد شده افزود:، اما به دلیل افزایش نرخ شیر خشک و پرداخت نشدن سهم یارانه ارزی که باید توسط سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به حساب داروخانه‌ها واریز شود این موضوع محقق نشده است.

مهدوی نیا ادامه داد: عملا داروخانه‌ها به دلیل عقب افتادن سهم دارویی طرح دارویار و عدم پرداخت سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به مدت چهار ماه، نقدینگی داروخانه‌ها به حداقل رسیده و توان مالی لازم جهت تامین شیر خشک را ندارند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز توزیع دوباره شیر خشک در داروخانه‌های استان را از امروز چهارشنبه اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • اوزیل: می‌خواهم روی فرم بمانم نه اینکه بدنساز بشوم!‏
  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • نساجی - تراکتور؛ تقابل با مربی سابق در دوران پساخمز؛ پیش بازی
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • کمبود برخی اقلام شیر خشک در داروخانه‌های خوزستان
  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • دزد شدیم؛ دنبال دانلود غیر قانونی هستیم، نماز هم می‌خوانیم!
  • امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس