Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدصادق معتمدیان روز چهارشنبه در پیامی که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس صادر کرد، افزود: رژیم جنایتکار و تا دندان مسلح بعث با پشتیبانی دنیای استکبار به مصاف ایرانی آمد که در آغازین سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی به سر می‌برد و به گواهی تاریخ، مردم شریفمان، زنان و مردان ما؛ در «حماسه دفاع مقدس» که هشت سال به طول انجامید، در سایه رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره)، دشمن را به عقب رانده و حتی اجازه دست درازی به یک وجب از خاک میهنمان را ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: آری اکنون فرزندان روح الله در ادامه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و مسیر رهنمودهای پیر جماران، غیرتمندانه پشتیبان پرچمدار انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) هستند تا دوشادوش یکدیگر مسیر توسعه و پیشرفت میهن را تحقق ببخشند.
نماینده عالی دولت در خراسان رضوی در این پیام آورده است: به عنوان خدمتگزار مردم شریف و انقلابی خطه پهناور خراسان رضوی و از کنار مضجع شریف و نورانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) یاد و خاطره شهدای والامقام خراسانی دفاع مقدس را گرامی‌ داشته و در برابر جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافراز این دیار، سر تعظیم فرود آورده و ادای احترام می کنم.

خطه خراسان در دوران پرافتخار دفاع مقدس با اعزام حدود ۳۰۰ هزار رزمنده به جبهه های حق علیه باطل، ۱۷ هزار و ۲۸۴ شهید تقدیم نظام اسلامی کرد و با ۴۹ هزار و ۷۲۹ جانباز و سه هزار و ۳۹۷ آزاده نقش موثری در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور ایفا کرد.

برچسب‌ها مشهد دفاع مقدس محمدصادق معتمدیان استانداری خراسان رضوی هفته دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد دفاع مقدس محمدصادق معتمدیان مشهد دفاع مقدس محمدصادق معتمدیان استانداری خراسان رضوی هفته دفاع مقدس انقلاب اسلامی خراسان رضوی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمز‌های نظام قاطع و سخت است

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ارتش و سپاه هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرز‌های سرزمین ایران اسلامی و عبور از خط قرمز‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را با پاسخی قاطع، سخت و پشیمان کنند پاسخ داده و خواهند داد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش طی پیامی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار سرلشکر حسین سلامی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم؛
فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه «سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» نهاد الهی، انقلابی و مردمی که با درایت، هوشمندی و نگاه استراتژیک حضرت امام خمینی (ره) در راستای حفظ ارزش‌های انقلابی و پشتیبانی از امت‌های مظلوم و نهضت‌های استکبار ستیزی جهانی محقق شده را به جنابعالی، فرماندهان پر تلاش و آحاد همرزمان عزیز در آن نهاد مقدس تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی تردید امروز با گذشت بیش از ۴۵ سال تجربه همسنگری و وحدت مقدس ارتش و سپاه در این مسیر عزت، همدلی و همراهی ارزشمندی را در بازوان اقتدار نظام اسلامی ایجاد کرده و با اقتدار، آمادگی و توانمندی همه جانبه راهبردی به بنیانی مرصوص و دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل و تقویت کننده اراده خلل ناپذیر امت اسلام در جغرافیای مقاومت گردیده‌اند و نقش بی بدیلی را در مبارزه با گروه‌های تروریستی بویژه اضمحلال و نابودی غده سرطانی داعش و همچنین خنثی سازی توطئه‌های استکبار جهانی ایفا نمودند و نظام سلطه و مزدوران و اذناب منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بویژه در راس آنان رژیم کودک کش صهیونیست را در ناکامی و استیصال قرار داده و هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرز‌های سرزمین ایران اسلامی و عبور از خط قرمز‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را با وعده صادق خود به مصداق آیه شریفه «إِنّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ» با پاسخی قاطع، سخت و پشیمان کنند پاسخ داده و خواهند داد.

از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون جنابعالی و همرزمان انقلابی در سپاه پاسداران را در راه صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمز‌های نظام قاطع و سخت است
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه