Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی هلندی تیم فوتبال بارسلونا بر تأثیرگذار بودن خروج مسی بر مشکلات فعلی این تیم اعتراف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود همه امیدهایی که مدیران باشگاه پس از جدایی لیونل مسی به هواداران این تیم درباره روبراه شدن آینده باشگاه دادند، فعلاً وضعیت این تیم طوری نیست که آنها بتوانند لبخند به لب داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع ناامید کننده کاتالان‌ها در این فصل که شامل یک باخت خانگی 3 بر صفر مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا و 2 تساوی از 4 بازی لالیگا سبب شده که نبود مسی بیش از پیش احساس شود. رونالد کومان سرمربی تیم هم که این روزها بیش از همه بارسایی‌ها تحت فشار است، به این موضوع اذعان دارد.

او در گفت‌و‌گو با سایت فوتبال اینترنشنال هلند خوب به نظر رسیدن اوضاع بارسلونا طی سال‌های گذشته را به نوعی به لطف حضور مسی دانست و گفت: مسی باعث شده بود که همه چیز طور دیگری به نظر برسد. بارسلونا با او خوب بود و قهرمان می‌شد، البته که بازیکنان خوبی هم کنارش بودند اما این او بود که تفاوت‌ها را رقم می‌زد. به لطف او همه بازیکنان تیم هم بهتر از چیزی که بودند به نظر می‌رسیدند. این حرف‌های من جنبه سرزنش ندارد، بلکه فقط یک ارزیابی است.

مصاحبه کومان با فوتبال اینترنشنال شب بعد از باخت سنگین بارسلونا مقابل بایرن مونیخ انجام شد، باختی که انتقادات فراوانی به همراه داشت اما این سرمربی هلندی می‌گوید که به آنها توجهی ندارد. او افزود: من مدتی است که دیگر نه روزنامه می‌خوانم و نه سایت‌ها را باز می‌کنم.

باخت به بایرن مونیخ واکنش خوان لاپورتا رئیس باشگاه هم را به همراه داشت و او گفت که این شکست برای او دردناک و زجرآور بوده است، هر چند از هواداران خواست که صبوری کنند.

کومان درباره اظهارات رئیس خود هم گفت: من احساساتش را درک می‌کنم. من هم فکر نمی‌کنم که باخت‌مان برابر بایرن وجهه خوبی داشت اما شما باید همه جوانب را ببینید، نه اینکه همه چیز را فقط سیاه یا سفید ببینید. همیشه مربی تیم بازنده آن کسی است که از نظر تاکتیکی مغلوب مربی تیم برنده شده اما آیا می‌توان گفت مربی تیمی که دقیقه 90 پنالتی به دست آورده و با گل کردن آن بازی را برده هم در طول بازی بهتر بوده؟ این هم حتماً برتری تاکتیکی است.

سرمربی هلندی بارسلونا در نهایت درباره شایعه برکناری‌اش صحبت کرد و گفت: نمی‌خواهم درباره‌اش هیاهو درست کنم و هیچ کسی هم لازم نیست دلش برای من بسوزد. مربی بارسلونا محکوم به پیروزی است. درک این موضوع خیلی ساده است. من می‌دانستم که وضعیت اقتصادی بارسلونا خوب نیست اما فکر نمی‌کردم که اینقدر بد باشد. رئیس جدید هم نمی‌دانست. او هم مثل من جا خورد. با همه این‌ها و اطلاع از مشکلات بارسلونا، من اگر می‌توانستم به گذشته برگردم باز هم همین تصمیم را می‌‌گرفتم.

بررسی‌ همه گزینه‌های جانشینی کومان در بارسلونا

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا رونالد کومان لیونل مسی بارسلونا رونالد کومان لیونل مسی مربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در آستانه نبرد سنتی تیمش با رقیب دیرینه مادریدی، به شاگردان خود هشدار داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که روحیه کاتالان‌ها به خاطر باخت خانگی سنگین اخیرشان برابر پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف از این رقابت‌ها به شدت اُفت کرده است، قبول یک شکست دیگر آنهم در ال‌کلاسیکو آخرین چیزی خواهد بود که سرمربی‌شان ژاوی هرناندس خواهد خواست.

بعد از حذف از اروپا، لالیگا آخرین شانس باقیمانده بارسایی‌ها برای کسب جام است هرچند که احتمال وقوع چنین سناریویی بسیار کم است. فاصله هشت امتیازی موجود میان رئال مادرید صدرنشین و بارسلونای رده دومی، به فرض پیروزی بارسا در خانه حریف در حالی به پنج امتیاز کاهش خواهد یافت که فقط شش هفته دیگر به پایان فصل باقی است و بارسایی‌ها هم تا پایان فصل بازی‌های سخت‌تری پیش رو دارند؛ حداقل روی کاغذ. با این وجود ژاوی نمی‌خواهد که در آخرین فصل حضورش روی نیمکت بارسلونا با ثبت سه شکست پی‌در‌پی در ال‌کلاسیکو به یاد سپرده شود.

پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد/ پایان تلخ اتلتیکو

 

طبق گزارش نشریه آ اس اسپانیا، صبح امروز (پنجشنبه) سرمربی بارسلونا قبل از شروع تمرینات گروهی بازیکنانش با آنها جلسه‌‌ای پنج دقیقه‌ای گذاشته و اتمام حجت کرده است. نشریه مادریدی به نقل از ژاوی نوشته است: بیاید به سراغ (رئال) مادرید برویم. برای این بازی من هیچ بهانه‌ای را نمی‌پذیرم.

گویا یکی از مهمترین نکاتی که ژاوی در تمرینات پیش روی بارسلونا مدنظر خواهد داشت، وضعیت روانی بازیکنانش است. ظاهراً او نگران آن است که باخت 4 بر یک سه‌شنبه شب برابر پاری‌سن‌ژرمن روحیه بازیکنانش را تضعیف کرده باشد و آنها از همین حالا خودشان را برابر رئالی که در شرایطی کاملاً متضاد به سبب پیروزی‌اش در خانه منچسترسیتی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان سرشار از روحیه‌ شده، از پیش بازنده بدانند.

اگر او بتواند این مسئله را مدیریت کند، بارسلونا می‌تواند امیدوار باشد که به سبب استراحت بیشتر بازیکنانش نسبت به کهکشانی‌هایی که سفرشان به انگلیس با یک بازی 120 دقیقه‌ای سنگین همراه بود، دست پر از مادرید به کاتالونیا برگردد.

تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در این فصل تا کنون دو بار برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که اولی در نیم‌فصل نخست لالیگا و دومی در فینال سوپرجام اسپانیا بود که هر دوی آنها با برتری رئال مادرید همراه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا
  • ریو فردیناند و چالش انتخاب های دوگزینه ای از بین بازیکنان آرسنال و بایرن مونیخ / فیلم
  • موشکافی رویکرد آرتتا؛ چرا آرسنال همیشه در ماه آوریل کم می‌آورد؟
  • هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • جشن و پایکوبی بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • حرکات تکنیکی و مهارت های تماشایی بازیکنان بارسلونا در ال کلاسیکو / فیلم
  • حکایت همنشینی زباله‌ها پای درختان منطقه جنگلی کومان سپیددشت + فیلم