Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@16:00:09 GMT

انهدام باند سرقت‌های سریالی در شهرری/۴ سارق دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۶۳۳۷

انهدام باند سرقت‌های سریالی در شهرری/۴ سارق دستگیر شدند

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری اعضای باند سرقت‌های سریالی خودرو و اماکن خصوصی،خبر داد.

سرهنگ جلیلیان در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: به دنبال سرقت‌های سریالی لوازم خودرو و اعلام شکایت و نارضایتی مردم،تحقیقات شبانه روزی ماموران در راستای دستگیری سارقان در دستور کار گرفت و در نهایت باند چهار نفره سارقان شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعداد سرقت های این باند 13 فقره بود که ۱۳ شاکی و مالباخته نیز به پلیس دعوت شد، اعلام کرد: با اجرای عملیات انتظامی سه نفر از مالخران این باند نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: ارزش اموال سرقتی مکشوفه از این باند بیش از 200 میلیون تومان تخمین زده شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری دستگیری متهم مالباختگان شاکی سرقت سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظافتچی منزل سارق از آب درآمد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل و به سرقت رفتن طلا و جواهر به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در محدوده لواسانات، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۶ لواسانات قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اولیه هیچ آثار تخریبی مشاهده نشد و پیرو تحقیقات انجام شده از اعضای خانواده، مشخص شد که فردی به عنوان نظافتچی در منزل شاکی رفت و آمد داشته است.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی، مأموران به محل سکونت نظافتچی مراجعه کردند و موفق شدند قسمتی از طلاهای سرقتی را در داخل منزل کشف کنند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با انتقال متهم به کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل تحت پوشش نظافتچی اعتراف و با اقدامات فنی و پلیسی مالخر این سارق نیز شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر و اموال مسروقه از مخفیگاه مالخر کشف شد.

سرهنگ ضرونی ابراز داشت: بررسی و کشف جرایم احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت و پرونده به همراه متهمان به مقام قضائی معرفی شدند.

سرهنگ ضرونی به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری اموال با ارزش در خانه دوری کرده و از ورود افراد ناشناس تحت عنوان نظافتچی به منزل خود خودداری کنند.

کد خبر 6080980

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبی
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین