Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم یمن به مناسبت هفتمین سالروز انقلاب این کشور که منجر به سقوط دولت «منصور هادی» شد، راهپیمایی کردند. خبرگزاری میزان – نیرو‌های یمنی همزمان با هفتمین سالروز انقلاب این کشور، در ادامه مقابله با اشغال برخی از مناطق یمن توسط مزدوران سعودی موفق شدند بخش‌های استراتژیکی از استان «مارب» را به کنترل خود در بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    به گزارش «الخبر یمنی»، نیرو‌های یمنی موفق شدند منطقه «حریب» در استان «مارب» را به طور کامل تحت کنترل بگیرند.   منطقه «حریب» به عنوان یک منطقه استراتژیک نقش مهمی در ادامه پیشروی‌های نیرو‌های یمنی دارد.     نیرو‌های یمنی پیشتر نیز پیشروی‎هایی در «شبوه» داشتند.   در همین حال، مردم در «صنعا»، پایتخت یمن، به مناسبت هفتمین سالگرد انقلاب این کشور در ۲۱ سپتامبر راهپیمایی برپاکردند.   بیشتر بخوانید: سخنرانی دبیرکل جنبش انصارالله به مناسبت هفتمین سالگرد انقلاب یمنی نظام بهداشتی و درمانی یمن در آستانه فروپاشی

در بیانیه این راهپیمایی تاکید شده که پروژه‌های تجزیه و منطقه‌ای شدن ناکام مانده و مردم یمن به انقلاب خود ادامه می‌دهند.   انتهای پیام/ برچسب ها: یمن انصارالله

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یمن یمن انصارالله نیرو های یمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم شیراز در حمایت از عملیات مقتدرانه سپاه + فیلم و تصاویر

مردم متدین و انقلابی شیراز پس از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی باشکوه حمایت قاطع خود را از پاسخ نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به جنایات رژیم اشغالگر قدس در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه و شهادت تعدادی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی دراین کشور اعلام کردند.

نمازگزاران در این راهپیمایی باشکوه که پلاکارد‌هایی با عنوان تشکر از نیرو‌های مسلح در دست داشتند، عملیات غرور آفرین "وعده صادق" که هیمنه رژیم اشغالگر قدس را فرو ریخت را باعث عزت و سربلندی مسلمانان جهان و خوشحالی مردم مظلوم غزه دانستند.

این راهپیمایی در شیراز از محل مصلی نماز جمعه یعنی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) آغاز شد و به سمت بست شهید آیت‌الله دستغیب و چهار راه پیروزی ادامه داشت.

این راهپیمایی به صورت سراسری و بعد از اقامه نماز جمعه در ۷۵ نقطه استان فارس برگزار شد.

دیگر خبرها

  • یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • راهپیمایی مردم شیراز در حمایت از عملیات مقتدرانه سپاه + فیلم و تصاویر
  • راهپیمایی نمازگزاران جمعه قم در حمایت از عملیات وعده صادق
  • برگزاری راهپیمایی ضدصهیونیستی در قزوین
  • با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • عملیات وعده صادق معادله جدیدی ایجاد کرد/ برای ثبات منطقه هیچ راه‌حلی جز توقف تجاوز به غزه وجود ندارد
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • انصارالله: به هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهیم
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ارتش‌های قدرتمند منطقه است
  • ادعای فرماندهی مرکزی آمریکا درباره مقابله با دو پهپاد یمنی