Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده منطقه یکم امامت این نیرو، ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته پرافتخار دفاع مقدس و تقارن این ایام با اربعین سرور و سالار شهیدان (ع) اظهار داشت: اگر این پشتوانه مردمی و پدر و مادرانی که چنین جوانانی را پرورش دادند و به عرصه‌های رزم و جهاد فرستادند، نبودند، امروز شاهد این اقتدار و ایستادگی در برابر زورگویان عالم نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز مفتخریم در کشتی‌ که هدایتگر و هدایت‌کننده‌اش مقام معظم رهبری است، سوار هستیم .

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به انجام مأموریت ناوگروه ۷۵ بیان کرد: زمانی که ناو‌های ما از دماغه امید نیک گذشتند دشمن تحرکات ما را زیر نظر داشت و به‌شدت هراسناک بود و همرزمان من به‌گونه‌ای مأموریت خودشان را به پایان رساندند که دشمن را سردرگم کرده بودند.

وی افزود: با قوانین بین‌المللی به‌درستی آشنایی داریم و آن را به‌درستی رعایت می‌کنیم و با تسلط کامل مأموریت را به پایان رساندیم.

در پایان این مراسم از تلاش‌های بی‌دریغ امیر دریاداردوم جعفر تذکر در مدت فرماندهی در منطقه یکم امامت با اهدای لوح یادبود قدردانی شد و لوح انتصاب امیر دریاداردوم رضا قربانی به‌عنوان فرمانده جدید منطقه یکم امامت نداجا اهدا شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش ناوگروه 75

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: ۳۰۰ مسافر قطار تهران به گرگان که به سبب آبگرفتگی خطوط ریلی در ایستگاه بندرگز متوقف شده بود به گرگان منتقل شدند.

نعمت الله حاجی زاده گفت: مسافران با مینی بوس و اتوبوس رهسپار گرگان شدند.

او افزود: بارش شدید باران صبح امروز سبب آبگرفتگی مسیر ریلی در شهرستان ترکمن شده بود و قطار پیش از رسیدن به این شهرستان، در ایستگاه بندرگز متوقف شد.

حاجی زاده گفت: قطار شب گذشته از تهران به مقصد گرگان حرکت کرده بود پس از توقف در ایستگاه بندرگز، تمام مسافران با کمک ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ایی استان به مقصد نهایی رسیدند.

او گفت: با فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان دوباره برقرار می‌شود.

سامانه بارشی که از دیروز فعالیت خود را در گلستان آغاز کرده است سبب آبگرفتگی خیابان‌ها، سیلاب، بارش برف در قلل مرتفع استان شد.
براساس اعلام هواشناسی گلستان، این سامانه ناپایدار عصر امروز از استان خارج می‌شود.

دیگر خبرها

  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • وزیر کشور: با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • عزت ایران با ایمان
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس