Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@15:21:52 GMT

برتری پرگل شاگردان ایراندوست برابر بنگلادش

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۶۶۲۵

برتری پرگل شاگردان ایراندوست برابر بنگلادش

به  گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نخستین دیدار تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان از سری رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ - هند امروز برابر بنگلادش در ورزشگاه بنیادکار شهر تاشکند برگزار شد و ملی پوشان کشورمان با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شدند.

زهره کودایی، غزاله بنی طالبی، گلنوش خسروی، بهناز طاهرخانی (کاپیتان)، ملیکا محمدی، ملیکا متولی، ثنا صادقی، زهرا سربالی، هاجر دباغی، سمانه چهکندی و نگین زندی بازیکنانی بودند که امروز برابر بنگلادش به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۴ ملیکا متولی گل اول ایران را به ثمر رساند. گلنوش خسروی از روی نقطه کرنر در دقیقه ۱۴ گل دوم ایران را وارد دروازه بنگلادش کرد. دقیقه ۲۹ داور بازی یک ضربه پنالتی به نفع ایران گرفت و بهناز طاهرخانی توانست گل سوم ایران را وارد دروازه بنگلادش کند. سارا ظهرابی نیا دقیقه ۵۴ بجای ثنا صادقی وارد زمین بازی شد. هاجر دباغی دقیقه ۵۵ گل چهارم ایران را به ثمر رساند. پنجمین گل ایران از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۶۰ توسط بهناز طاهرخانی به ثمر رسید. یاسمن فرمانی بجای هاجر دباغی و زهرا قنبری بجای سمانخ چهکندی دقیقه ۷۰وارد زمین شدند. مرضیه نیکخواه بجای زهرا سربالی و معصومی بجای نگین زندی در دقیقه ۹۰ وارد زمین شدند.

بیشتر بخوانید

ایراندوست: تلاشمان صعود به مرحله بعد است/ فاصله زیادی با سطح اول فوتبال آسیا داریم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم شطرنج امید مردان ایران در دور دوم پیکار‌های «شهر‌های آسیا» در خانتی مانسیسک روسیه با ترکیب مسعود مصدق پور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی وارد میدان شد و برابر تیم بغدادی از کشور عراق به پیروزی ۴ بر صفر رسید. بردیا دانشور در این دور از مسابقات استراحت کرد.   با وجود سرمایه‌گذاری روس‌ها در این مسابقات و حضور ۴ تیم از کشور میزبان، تیم امید ایران با کسب ۲ پیروزی قاطع ۴ بر صفر در دور ابتدایی، هم‌اکنون صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات است.   در بخش بانوان نیز امید‌های کشورمان با کسب تساوی ۲-۲ برابر شطرنج‌بازان مغولستان و پیروزی ۴ بر صفر برابر نپال هم‌ اکنون در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند. جدول این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی پرگل شاگردان جهان نجاتی برابر ازبکستان