Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: خوشبختانه با رایزنی با نمایندگان و فرمانداران شهرستانی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای اولین‌بار در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومان برای توسعه ورزش شهرستان‌ها اعتبار مصوب کرده است و این نوید را می‌دهد که نگاه مسئولان و دستگاه‌ها به ورزش متفاوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین حیدری در مجمع انتخاب رئیس هیات بدمینتون خوزستان که امروز (چهارشنبه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: انشاءالله رئیس جدید هیات با برنامه‌ریزی شرایط هیات را تغییر دهد. آن‌چه می‌تواند یک ظرفیت و نقطه قوت برای هیات بدمینتون باشد، ایجاد همدلی، برابری و برادری است و باید از ظرفیت تمام دوستان در این رشته استفاده شود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که فعال بودن پنج شهرستان در شان بدمینتون خوزستان نیست، ادامه داد: بدمینتون خوزستان نیاز به کار اساسی و ریشه‌ای دارد و علت این‌که در جایگاه فعلی است باید بررسی شود و به سمت ایجاد تغییر حرکت کرد. ضمن این‌که آقای دهنوی رئیس هیات نیز باید یک برنامه سخت افزاری داشته باشد تا به موفقیت برسند و ما هم تلاش می‌کنیم که کمک کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان کرد: بدمینتون به خوبی می‌تواند در بین خانواده‌ها جا باز کند و ما می‌توانیم شرایط ورزش کردن را برای مردم فراهم کنیم. امیدوارم در مجمع سالانه هیات که مجددا دورهم جمع می‌شویم از افزایش تعداد شهرستان‌های فعال در این رشته و برگزاری کارگاه‌های آموزشی صحبت کنیم.

وی افزود: اگر به دنبال رشد و توسعه همه جانبه بدمینتون هستیم، باید تلاش کنیم که در شهرستان‌های مختلف برنامه‌ریزی صورت بگیرد. اداره‌کل ورزش نیز از هر برنامه خوب و مورد تایید کارشناسان حمایت می کند.

حیدری با بیان این‌که جزو معدود ادارات کل ورزش و جوانان کشور هستیم که از نظر منابع هزینه‌ای و عمرانی جزو استان‌های اول یا دوم قرار داریم، گفت: یعنی هیچ اداره‌کل ورزشی در کشور در چهار سال گذشته به اندازه ما اعتبار عمرانی نداشته و  کار زیرساختی انجام نداده است.

وی در ادامه با اشاره به در دستور کار بودن مقوله استعدادیابی در برنامه‌های هیات بدمینتون، خاطر نشان کرد: از آقای دهنوی می‌خواهم یک تفاهم‌نامه مشترک بین اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و آموزش و پرورش استان آماده کند و طرح استعدادیابی با آموزش و پرورش شروع شود. برای استعدادیابی باید برنامه‌ریزی صورت بگیرد زیرا بدمینتون رشته‌ای در خوزستان است که استعداد این را دارد که جزو  پنج رشته اول استان باشد. ضمن این‌که ما هم از نظر سخت‌افزاری آماده کمک به این رشته و هیات هستیم، البته به شرط این‌که هیات برنامه و هدف داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: رئیس جدید هیات می‌تواند موفق باشد، به شرط این‌که از نظر همه دوستان استفاده کند و تشکیل اتاق فکر پیشکسوتان را هم فراموش نکند. ورزش یکی از معدود محیط‌هایی است که پیشکسوت در آن، چراغ حرکتی است. اگر به پیشکسوت احترام نگذاریم و از دانش او بهره‌مند نشویم، مثل این است که به نقطه اول برگشته‌ایم.

وی همچنین بیان کرد: متاسفانه ماده ۸۸ دست ما را بسته است و امیدوارم نمایندگان مجلس این قانون را اصلاح کنند و ما بتوانیم از اماکن ورزشی در اختیارمان بیشتر استفاده کنیم.

حیدری گفت: طی چند سال اخیر به خوبی به سرانه ورزشی خوزستان اضافه شده است اما هنوز به ایده آل‌ها نرسیده‌ایم و هنوز کار داریم. همچنین هر ساله بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی داریم و خوشبختانه با رایزنی با نمایندگان و فرمانداران شهرستانی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای اولین‌بار در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومان برای توسعه ورزش شهرستان‌ها اعتبار مصوب کرده است و این نوید را می‌دهد که نگاه مسئولان و دستگاه‌ها به ورزش متفاوت شده است و به عنوان یک اولویت به آن نگاه می‌کنند.

وی در پایان تاکید کرد: در خوزستان آمادگی میزبانی از اردوی تیم‌ملی و برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی را داریم. در خوزستان اماکن زیادی وجود دارد و از فدراسیون می‌خواهم این فرصت را به ما بدهد و نگران نباشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان افشین حیدری بدمينتون کل ورزش و جوانان خوزستان میلیارد تومان برنامه ریزی شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه‌ شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان گفت: سهم وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور باید توسط مدیران استانی پیگیری و جذب شود.

او تصریح کرد: اعتبارات تخصیصی باید توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی به سرعت جذب و کارسازی شود.

استاندار همدان گفت: در حوزه مسکن هم باید اقدام انقلابی صورت گیرد، همانطور که در سال گذشته با تلاش‌های فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط این اقدام صورت گرفت.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: عملکرد دستگاه‌های اجرایی با سند سه ساله توسعه استان منطبق بوده است و خوب ارزیابی می‌شود.

او تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی باید به سمت تولیدات دانش‌بنیان و فناوری‌های نوین حرکت کند.

در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان امروز یک برنامه مدون و مرتبط با حوزه‌ی تولید برای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم توسط معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ارائه شد.

همچنین مقرر شد برنامه دقیق حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و امور عمرانی با همکاری دستگاه‌های مرتبط و زیرمجموعه‌ها در راستای تحقق شعار سال در جلسه‌ی آتی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ارائه گردد.

دیگر خبرها

  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • کاهش گردوغبار در خوزستان با پراکنش اراضی کشاورزی
  • برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیات وزیران رسید
  • تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • باران بهاری خیابان‌ها چابهار را هم سیلابی کرد
  • نگرانی اتحادیه اروپا از توسعه هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کودکان
  • توسعه متوازن آذربایجان شرقی اتفاق نیفتاده است
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی