Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-03-28@17:02:39 GMT

سخنگوی قوه قضاییه: مشایی از مرخصی برنگشته است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۶۷۱۱

سخنگوی قوه قضاییه: مشایی از مرخصی برنگشته است

به گزارش ایسنا، ذبیح الله خدائیان در آغاز این نشست با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: امروزه اگر در صنایع موشکی و نظامی و نانو و هسته ای  و امثالهم پیشرفتی داریم ناشی از اعتماد به نفسی است که جوانان در دفاع مقدس بدست آوردند.

۲۶ هزار و ۷۰۰ نفر از زندانیان در مرخصی هستند

سخنگوی قوه قضاییه گفت: مرخصی زندانیان اختصاص به گروه خاصی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینطور نیست که افراد خاصی از مزایایی بیشتری استفاده کنند و یا مرخصی بیشتری به آنها داده باشیم. حدود ۲۶ هزار و ۷۰۰ نفر از زندانیان ما در مرخصی هستند که وابستگی به فرد و افراد خاصی ندارند. ۲۳ هزار و ۳۲۰ نفر از مرخصی پایان حبس استفاده کردند. در مورد افرادی که اسم آنها برده می شد مثل فریدون، خانم نعمت زاده، رضوی و هاشمی الان در زندان هستند؛ مرخصی رفته بودند و بازگشته‌اند. بقایی در مرخصی استعلاجی است و طبق گزارشات واصله در خارج از زندان تحت معالجه است. اقای مشایی در مرخصی بودند و غیبت کردند. اگر کفیل ایشان در موعد مقرر نسبت به معرفی وی اقدام نکند از طریق ضابطین نسبت به جلب فرد اقدام می شود.

علت فوت متهم مفتاح خودرو رهنورد توسط پزشکی قانونی تاکنون اعلام نشده است

خداییان در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره آخرین وضعیت پرونده مفتاح خودرو رهنورد و اینکه با فوت متهم ردیف اول پرونده استیفای حقوق شکات چطور انجام می شود، گفت: این شخص به ۱۲ سال و ۶ ماه حبس محکوم شده بود. پرونده در دیوان عالی کشور مطرح است و حدود ۱۷۰۰ شاکی دارد. چنانچه شخص مال داشته باشد اموال بین طلبکاران توزیع خواهد شد و با فوت شخص طلب طلبکاران ساقط نمی‌شود.علت فوت توسط پزشکی قانونی تاکنون اعلام نشده است.

اقدامات قوه قضاییه پیرامون پرونده‌های مرتبط با رمرزارزها

سخنگوی قوه قضاییه در ارتباط با وضعیت متضررین رمزارزها گفت: پرونده‌هایی در مورد رمزارزها در مراجع قضایی تشکیل شده است که مهمترین آنها پرونده «کریپتولند» است که در این پرونده ۸ بازداشتی داریم. افراد زیادی در این پرونده متضرر شدند. این شبکه حدود ۲۸۹ هزار نفر کاربر داشته است و میزان مطالبات آنها ۲۰۰ میلیارد تومان است. اقدامات خوبی در جهت شناسایی متهمان و اموال آنها صورت گرفته است. بیش از ۱۶۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و همچنین ۷ میلیون دلار از این شبکه کشف شده است. تاکنون ۱۳۰ میلیارد تومان و حدود ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار بین افراد متضرر توزیع شده است.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیم کارزار ۱۶ هزار نفری جامعه پزشکی به قوه قضاییه

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، روابط عمومی سازمان نظام پزشکی با اشاره به دیدار محمد رئیس‌زاده رئیس کل این سازمان با اشاره به دیدار نوروزی رئیس کل این سازمان با رئیس قوه قضاییه از تسلیم کارزار 16 هزار نفری جامعه پزشکی برای اعمال مجازات جایگزین حبس به قوه قضاییه خبر داد.

بر اساس این گزارش رئیس کل سازمان نظام پزشکی ضمن تحویل متن کارزار مذکور، توضیحات لازم را در خصوص درخواست اعمال جایگزین مجازات حبس به رییس محترم قوه قضاییه ارائه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طالبان: برخی افراد داعش را تبلیغ می‌‌کنند
  • مرخصی ۱۷۱ نفر از زندانیان استان بوشهر با مراقبت پابند الکترونیک
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی در کرمان
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر
  • وزیر ارتباطات: بخشی از لایحه امنیت کاربران برای تایید به قوه قضاییه ارسال شده است
  • زیر ۱ درصد از ایرانیان خارج از کشور مشکلات امنیتی دارند
  • پرونده بابک زنجانی در سال ۱۴۰۲ به سرانجام رسید
  • تسلیم کارزار ۱۶ هزار نفری جامعه پزشکی به قوه قضاییه
  • مرخصی وینگر پرسپولیس در اولین تمرین سرخ‌ها