Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@23:25:11 GMT

قیمت بیت کوین کمتر از ارزش واقعی است!

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۶۷۵۴

قیمت بیت کوین کمتر از ارزش واقعی است!

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، داده‌های اخیر نشان می‌دهد که شاخص ترس و طمع در بازار ارز‌های دیجیتال کمتر از ارزش واقعی آن است. در اصل شاخص ترس و طمع به عدد ۲۷ از ۱۰۰ رسیده است، هرچه قدر شاخص ترس و طمع از ۱۰۰ دور‌تر باشد، یعنی بازار وارد ترس شدید شده و قیمت بیت کوین ممکن است پایین‌تر از ارزش واقعی خود باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این هفته پس از کاهش ۱۰.۴ درصدی بهای بیت کوین قیمت این ارز دیجیتال به ۴۳ هزار و ۳۱۳ دلار رسید و همین موضوع باعث شد تا شاخص ترس و طمع نیز به عدد ۲۷ برسد. آخرین بار ۳ ماه پیش بود که شاخص ترس و طمع به این سطح رسیده بود.

این شاخص در ۲۱ جولای عدد ۱۰ یعنی پایین‌ترین سطح یک سال اخیر را ثبت کرد و پس از آن تجمع سهمی در اواخر آگوست و اوایل سپتامبر به بالاترین سطح پنج ماهه خود یعنی به عدد ۷۹ رسید. این بی ثباتی در کل بازار ارز‌های دیجیتال مشابه بوده است.

گفتنی است؛ ابزار تجزیه و تحلیل فنی در بین معامله گران ارز‌های دیجیتال رایج است که این موضوع سرمایه گذاران را امیدوار می‌کند که بتوانند تحلیل بهتری از اوضاع داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارز دیجیتال بیت کوین قیمت بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین، امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت بیت کوین، امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۶۵،۹۱۳.۸۳ دلار معادل ۴۳،۰۹۴،۴۶۲،۰۰۰ ریال اعلام شد. بیت کوین امروز در بیشترین مقدار ۶۶،۰۳۹.۷۷ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته ۱،۳۶۸.۸۱ افزایش قیمت داشت.

منبع: انتخاب

tags # بیت کوین سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • بررسی «ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال» در نخستین پنجشنبه فناور ۱۴۰۳
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • قیمت بیت کوین، امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت کوین صعود کرد