Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان جمعه هفته گذشته در دومین بازی خود در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی موفق شد برابر آمریکا به برتری دست پیدا کند.

قبل از این بازی عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال به ملی پوشان کشورمان قول داد تا در صورت برتری برابر یانکی‌ها پاداش ویژه به آن‌ها داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال بعد از گذشت ۵ روز از این مسابقه امروز رئیس فدراسیون فوتبال پاداش بازیکنان و اعضای کادر فنی را به حساب آن‌ها واریز کرد.

بیشتر بخوانید

طیبی بازی با تیم ملی فوتسال ازبکستان را از دست داد

تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از صعود به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام جهانی روز جمعه هفته جاری باید به مصاف ازبکستان برود. این دیدار از ساعت ۱۸ در سالن ویلنیوس آرنا لیتوانی شروع می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ تیم ملی فوتسال کشورمان که سعید مومنی سنگربان قزوینی را در قفس توری خود داشت در سومین بازی از مرحله گروهی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا مقابل کویت با چهار گل به برتری رسید و به دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

مومنی در این دیدار به خوبی از چهارچوب دروازه تیم ملی محافظت کرد و بارها بازیکنان کویت را در به ثمر رساندن گل ناکام گذاشت.

دروازه بان باتجربه کراپ الوند با بازی های خوب خود اعتماد وحید شمسایی سرمربی تیم ملی را جلب کرده و ممکن است در ادامه نیز در ترکیب قرار بگیرد.

مومنی و هم تیمی هایش حالا برای کسب عنوان قهرمانی و بالا بردن کاپ هم قسم شده اند تا قهرمانی را از سامورایی ها پس بگیرند.

این درحالیست که ژاپن با تساوی یک بر یک مقابل تاجیکستان شگفتی ساز حذف شد و این کار را برای سعید و رفقا به مراتب راحت تر می کند.

تیم ملی فوتسال کشورمان که پس از قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ در سال ۲۰۲۲ و دوره قبلی در فینال مقابل ژاپن با نتیجه سه دو شکست خورد و از قهرمانی بازماند، می خواهد دوباره قهرمان شود و در آسیا آقایی کند.

سالنی بازان کشورمان در بازی نخست دور گروهی با نتیجه ۳ بر یک افغانستان را از پیش رو برداشتند و در دومین دیدار خود در این تورنمنت توانستند در یک بازی سخت و نفس گیر با حساب ۵ بر ۳ بر بحرین غلبه کنند.

این تیم در دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت وقت تهران باید به مصاف قرقیزستان برود.

این رقابت‌ها که حکم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم دارد از اهمیت بسزایی برخوردار است و ۴ تیم نخست به جز ازبکستان میزبان که مستقیم صعود می کند در جام جهانی حضور خواهند یافت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899012

دیگر خبرها

  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • واریز پاداش سوادآموزان قبول شده در استان همدان
  • والیبال ایران با برد در صربستان استارت زد
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل اوگاندا