Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اگرچه در مورد شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی هنوز وزیر ورزش حکمی بابت مدیریت جدید صادر نکرده اما آنچه مسلم است کنار رفتن حسن کریمی از مدیریت این شرکت قطعی است.

کریمی امروز طی نامه ای خطاب به مدیران وزارت ورزش، روسای فدراسیون ها، مدیران کل ورزش و جوانان استان ها و مدیران مجموعه های ورزشی خداحافظی خود را با آنها اعلام کرده است و این یعنی پایان حضور او در این شرکت؛ وی حتی در دیداری که امروز با مدیران و کارمندان شرکت داشت به صورت رسمی از آنها خداحافظی کرده و طلب حلالیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی در حالی به مدیریت خود در شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزشی پایان می دهد که از دی ماه سال ۹۶ با حکم مسعود سلطانی فر وارد این شرکت شد و به صورت مستمر مدیریت آن را بر عهده داشت و حالا باید بعد از ۴۴ ماه صندلی خود را به مدیر جدید بدهد. علیرضا عاصم یوسفی گزینه مطرح برای جایگزین شدن وی است.

خبرگزاری مهر یک هفته پیش در خبری با عنوان «آغاز جابه جایی های وزیر/ مدیر جدید شرکت توسعه مشخص شد» به حضور علیرضا عاصم یوسفی در این شرکت اشاره کرده بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی حسن کریمی حسن کریمی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان شرکت توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز دومین جلسه برنامه ریزی و هماهنگی با مسئولین کمیته ورزش همگانی فدراسیون های ورزشی به منظور بررسی برنامه ملی ورزش کشور، توسعه و تعمیم ورزش همگانی، برنامه ملی ورزش و مردم و آزادسازی اماکن ورزشی جهت تحقق ورزش ارزان و در دسترس همه با حضور علیرضا کلانتری مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

کلانتری در آغاز جلسه ضمن قدردانی از حضور و مشارکت مسئولین کمیته ورزش همگانی فدراسیون‌های ورزشی در این نشست بیان کرد: خوشبختانه طبق آمار اعلام شده از سوی وزیر ورزش و جوانان فدراسیون ها در سالجاری با مشکل منابع مالی در حوزه برنامه ریزی بخش ورزش همگانی مواجه نخواهند شد و امیدوارم ما نیز بتوانیم در چهارچوب برنامه مشخصی که تدوین شده یک حرکت روبه جلو در این حوزه داشته باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: برنامه پیشرفت ورزش کشور در شورای عالی ورزش با حضور ریاست محترم جمهور تشکیل، تدوین و تصویب شد و در ادامه اقدامات اجرایی آن درحال تدوین است و بخش فدراسیونی آن نهایتا تا ۲ هفته آینده تصویب و در اختیار فدراسیون ها قرار خوهند گرفت. همچنین در راستای توسعه و تعمیم ورزش همگانی یک برنامه ملی تدوین شد و برنامه‌های گذشته در دل آن قرار گرفت که در نهایت برنامه ملی ورزش و مردم بعنوان برنامه محوری بخش ورزش همگانی کشور معرفی شد.

مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی ادامه داد: طبق نظرسنجی مردمی و نظرسنجی که از بخشی از فدراسیون ها و ادارات کل استانی در راستای برنامه‌های بخش ورزش همگانی انجام دادیم، تعدد برنامه‌ها یکی از مشکلات اصلی در بخش استان ها بود که با توجه به بودجه و منابع محدودی که در اختیار داشتند موفق به اتمام و تولید محتوای قابل قبول برای برنامه‌های اجرایی نشدند که همین موضوع باعث کمبود مخاطب برای برنامه‌های همگانی شد.

کلانتری با تاکید بر اینکه رواج زندگی ماشینی یکی از معضلات اصلی مردم است، افزود: همچنین در نظرسنجی دیگری که از مردم گرفته شد سعی کردیم میزان اهمیت بخش های مختلف برای مردم را بررسی کنیم که کارمان را براساس ذائقه مردم بعنوان مخاطبان اصلی ورزش همگانی، پیش ببریم که خوشبختانه اطلاعات خوبی در دستمان قرار گرفت که براساس آن به سمتی حرکت می‌کنیم که بتوانیم بیشترین فعالیت بدنی و حرکتی در جامعه را ایجاد کنیم.

وی در ادامه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر توسعه ورزش همگانی گفت: تمام اقدامات صورت گرفته این حوزه کاملا خانواده محور با اولویت قرار دادن بانوان و دسترسی آسان، ارزان و رایگان خدمات ورزشی به مردم است، همچنین ما باید برای پاسخگویی به ذینفعان، یک نظام مدیریتی خلاق، حرفه ای و پویا و نظام ارزیابی کارا از برنامه ها در بخش ورزش همگانی داشته باشیم که بتوانیم شاهد رشد و توسعه ورزش همگانی در سطح کشور باشیم.

کد خبر 6085470

دیگر خبرها

  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • هدف‌ شرکت توسعه نیشکر : تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • دیدار مدیرعامل پرسپولیس با شهردار منطقه ۵
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • آمادگی وزارت ورزش برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال داده می‌شود؟