Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@15:45:28 GMT

خواب دشمنان انقلاب هیچگاه تعبیر نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۶۹۳۵

خواب دشمنان انقلاب هیچگاه تعبیر نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهدای دفاع مقدس کسانی هستند که با وجود اسارت و جانبازی و حتی شهادت با عشق در برابر دشمن ایستادگی کردند اما تن به خواسته دشمنان ندادند.

وی افزود: ما ‌موظف هستیم که رشادت‌ها و‌مردانگی‌های شهدای نظام و انقلاب را همیشه و در هر حالی بیان کرده و به نسل‌های آینده هم منتقل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادنیا بیان کرد: سرکشی از خانواده شهدا که حق بزرگی بر ملت ایران دارند همواره باید انجام شود چراکه این افراد هرچی که داشتند برای دفاع از ملت در طبق اخلاص گذاشتند.

استاندار کردستان اظهار داشت: شهدای این انقلاب با خدا معامله کردند و بالبیک به فرمان حضرت امام در جبهه‌های جنگ حاضر شده و جان خود را تقدیم نظام کردند.

وی علت جاودانگی نام و یاد شهدای اسلام را ایستادگی این مردان دربرابر دشمنان عنوان کرد و افزود: باید در برابر مقام شامخ این مردان بزرگ سر تعظیم فرو آورد.

مرادنیا با تاکید بر اینکه ما موظف هستیم از خود گذشتگی شهدای اسلام را به نسل آیندگان انتقال دهیم افزود: جوانان باید از جان فشانی شهدای انقلاب و نظام اطلاع داشته و آنان را الگوی زندگی راه خود قرار دهند.
 

استاندار کردستان گفت:  دشمنان بعد از ناامیدی از جنگ با کشور به دنبال ایجاد تحریم و انزوای جهانی ما بودند که بازهم ناموفق عمل کردند.

وی بیان کرد:ایران به برکت رهبری رهبر فرزانه و خون شهدا هیچوقت در برابر دشمنان شکست نخواهد خورد چرا که ایران ملتی بزرگ و با اقتدار است.

استاندار کردستان گفت: اگر رهبری هر سال شعار سال را بر محور اقتصادی عنوان می‌کنند دلیل آن ایجاد اقتصاد مقاومتی در کشور است تا بتوانیم در زمینه‌های تولید توسعه و اشتغال خوب عمل کنیم.

وی با بیان اینکه ایران به‌خوبی در این زمینه‌ها نقش خود را ایفا کرده است افزود: این خود باعث شده تا دشمن زبون شده و به دنبال تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان باشد که قطعا راه به جایی نخواهندبرد.

مرادنیا در پایان گفت: خواب پریشان دشمن در مورد تخریب کشور مان ایران به برکت حضور رهبر و جوانان حاضر و‌همیشه در صحنه هیچ وقت تعبیر نخواهد شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس انقلاب استاندار کردستان بهمن مرادنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امیر سرتیپ حمزه بیدادی چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش (۲۹ فروردین ماه) در محل میدان صبحگاه لشکر۹۲ زرهی اهواز بیان کرد: طبق بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی ارتش باید پشتوانه مردمی داشته باشد و این اصل در طول دوران دفاع مقدس به وضوح مشخص شد.

وی گفت: امروز بین نیرو‌های مسلح، دولت‌مردان و ملت شریف ایران به رهبری رهبر معظم انقلاب همبستگی بسیار خوبی ایجاد شده که یک قدرت بازدارندگی بی بدیلی را برای کشور ایجاد کرده است.

امیر سرتیپ بیدادی اظهار کرد: این قدرت یک امنیت پایدار و با ثبات را در جمهوری اسلامی رقم زده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی وفاداری خود را در میدان آتش و خون از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کرد.

در ادامه این مراسم استاندار خوزستان بیان کرد: آنچه که ارتش را در کنار پاسداران و بسیجیان قرارداده است دلدادگی در راه خداوند است.

علی اکبر حسینی محراب افزود: امروز دنیا عظمت و قدرت نیرو‌های مسلح ایران را درک کرده است.

وی ادامه داد: در پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی، موشک‌ها و بالگرد‌ها و پهپاد‌های کشور از سد‌ها عبور کردند و هدف را زدند و این قدرت فنی و فکری بر مبنای تفکر الهی، عظمت نیرو‌های مسلح ایران را نشان می‌دهد.

استاندار خوزستان تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران برای دفاع از مظلومان همواره پای کار است و امیدواریم این مسیر توسط نیرو‌های جوان و کارآمد ارتش دنبال شود.

۲۹ فروردین ماه به نام روز ارتش نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • ارتش امروز با حفظ آمادگی و اقتدار در کنار مردم است
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • عملیات وعده صادق مصداق همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش با سپاه است
  • ارتش مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و حراس دشمنان است