Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@04:49:41 GMT

عمل به وعده؛ گذشت ریاست جمهوری از شکایات علیه رسانه‌ها

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۶۹۴۸

عمل به وعده؛ گذشت ریاست جمهوری از شکایات علیه رسانه‌ها

به گزارش ایسنا، در متن نامه مصطفی پاک‌نیت که به رییس‌ دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران و نیز دادگاه‌ها تجدیدنظر این استان رونوشت شده، آمده است:

«با سلام و احترام
در راستای برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم، ترویج فرهنگ نقدپذیری، تشویق به از خودگذشتگی و اعمال رأفت اسلامی و به منظور تنویر افکار عمومی و گسترش فرهنگ مدارا و روحیه نقادی سازنده و استفاده از این ظرفیت در بهبود وضعیت موجود و تعالی کشور، بدینوسیله مراتب انصراف و گذشت این معاونت از شکایت مطروحه علیه رسانه‌ها، روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اعلام می‌گردد.»

پیش از این نیز با شروع به کار دولت سیزدهم، معاونت حقوقی نهاد ریاست جمهوری از اعلام گذشت نسبت به شکایات مطروحه از رسانه‌ها خبر داده بود.

*

*

البته منظور آقای رییسی  همه شکایت‌های دستگاه‌های دولتی بود نه فقط یک بخش و یک معاونت ، زیراکه پرونده های متعددی در دستگاه قضایی مفتوح  و لازم است از همه آنها اعلام گذشت و شکایتها پس گرفته شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» تنها یک اقدام تنبیهی علیه اسرائیل بود

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی چهارشنبه در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت روز ارتش با اشاره به انجام عملیات «وعده صادق» توسط نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران علیه صهیونیست‌ها اظهار داشت: این عملیات مقتدرانه نقطه عطفی نه تنها در معادلات منطقه‌ای بلکه در سطح جهانی بود.

وی ادامه داد: با این حال باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد که عملیات «وعده صادق» تنها یک اقدام نظامی تنبیهی در پاسخ به گستاخی‌های رژیم جعلی صهیونیستی بود نه یک عملیات انتقامی گسترده و همه جانبه چرا که مقام معظم رهبری پس از تجاوز صهیونیست‌ها به کنسولگری کشورمان در دمشق فرمودند این رژیم به طور حتم تنبیه خواهد شد.

فرمانده لشگر ۲۱ حمزه با تاکید بر اینکه با وجود اجرای این عملیات وارد مواجهه جدی با رژیم کودک کش و موقت صهیونیستی نشده ایم، گفت: عملیات «وعده صادق» با درایت رهبر معظم انقلاب و در سایه وحدت و همدلی همه قوا صورت گرفت و امروز نیروهای مسلح و به ویژه ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران این آمادگی را دارند که اگر رهبری اراده کنند هر نقطه‌ای را برای دفاع از کیان ایران اسلامی با خاک یکسان کنند.

کد خبر 6081396

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار ایران بود
  • «وعده صادق» تنها یک اقدام تنبیهی علیه اسرائیل بود
  • شوک ایندیپندنت از عملیات وعده صادق سپاه
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطفی در تاریخ مبارزه با رژیم اشغالگر قدس
  • درخواست ارمنستان از دادگاه لاهه برای اقدام علیه باکو
  • هنرمندان استان اصفهان از عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • کارگروه بین‌الملل حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات تشکیل می شود
  • خبرنگاران مرکزی از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود