Web Analytics Made Easy - Statcounter

مه شو : اشکان خطیبی بازیگر و خواننده سینما و تلوزیون است . اشکان خطیبی در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است . اشکان خطیبی یک بار با کاهش وزن عجیب در یک فیلم ظاهر شد که فیلم او به جشنواره راه پیدا نکرد همین موضوع باعث شد اشکان خطیبی چند سالی قید بازیگری در سینما و تلوزیون را بزند و به تئاتر روی آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اشکان خطیبی بعد از چند سال در نقش یک سرگرد در دوران جنگ جهانی در سریال خاتون ایفای نقش می کند . قسمتی از این سریال را که از شبکه نمایش خانگی پخش می شود را در ویدیوی زیر مشاهده می کنید . 

درباره بازگشت اشکان خطیبی به بازیگری با سریال «خاتون»

درباره بازگشت اشکان خطیبی به بازیگری با سریال «خاتون»اشکان خطیبی پس از بازی خوب و قدر نادیده اش در سینمایی «سینما نیمکت»، از بازیگری در تلویزیون و سینما فاصله گرفت و فقط از سر رفاقت با رامبد جوان، یک سکانس در فیلم «نگار» بازی کرد. حالا او در سریال فعلا امید آفرین «خاتون»، کلاس خوبی از بازیگری را به نمایش گذاشته است.

میان نام‌های پرتعدادی که در حوزه بازیگری سینما و تلویزیون می‌شنویم و در این سال‌ها هم با گسترش پلتفرم‌های نمایشی بیش از گذشته شده اند، افراد به سه دسته تقسیم می‌شوند. اکثریتی هستند که با حضور در چند کار یا به کلی فراموش یا به یک بازیگر نه چندان مهم در نقش‌های کم رنگ سریال‌ها تبدیل می‌شوند. دسته دوم که به تعداد انگشتان یک دست هم نمی‌رسند، تبدیل به سوپراستار می‌شوند و نقش یک‌ها و جایزه‌ها را درو می‌کنند. دسته سومی هم در این بین حضور دارند که نه آن قدر شانسی و از روی بخت و اقبال بالا آمده اند که بعد از یکی دو کار حذف شوند و نه همای سعادت روی دوششان می‌نشیند و آنان را تبدیل به ستاره‌ای دست نیافتنی می‌کند.

این دسته سوم کم تعداد، اما مهم اند. این افراد شاید ظرفیت‌ها و بخت و اقبال سوپراستار شدن را نداشته اند، اما آن قدر بازیگر خوبی بوده و نقش‌های معمولی را خاص بازی کرد ه اند که سال‌ها خود را در جایگاهی معتبر نگاه داشته و در صنعت بی رحم نمایش زنده مانده اند. این مقدمه به بهانه نوشتن از اشکان خطیبی آمد؛ او که بعد از سال‌ها دوری از حوزه تصویر با سریال خاتون به شبکه نمایش خانگی آمده است.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: بازی دانشگاه آزاد زمستان سینما و تلویزیون مصاحبه اشکان خطیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۷۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد

خطیبی معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه شورای دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: با سفر رئیس جمهور و تخصیص اعتبارات لازم پروژه های نیمه تمام این مرکز آموزش عالی به سرانجام برسد.

وی در ادامه با اشاره به قابلیت های اعضای هیات علمی این دانشگاه خواستار افزایش پایه های تشویقی شد و گفت: تلاش زیادی برای راه‌اندازی بورس صنعتی دانشجویان صورت گرفته که امیدواریم اعضای هیات علمی با نگاهی جامع‌تر موجب مصرف بهینه علم در کنار تولید علم شوند و این زنجیره را کامل کنند.

خطیبی به راه‌اندازی سامانه نان و قابلیت‌های آن در پایان نامه‌های دانشجویی اشاره کرد و خواستار ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت، جامعه و پارک علم و فناوری استان شد.

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود هم در این جلسه گفت: این مرکز آموزش عالی علاوه بر قرارگیری در رتبه ششم دانشگاه‌های صنعتی کشور، به دلیل کسب رتبه های متعدد در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی از جایگاه ارزشمندی در استان و کشور برخوردار است.

مرتضی ایزدفرد به پروژه های ناتمام این دانشگاه اشاره کرد و خواستار تخصیص اعتبارات بیشتر برای تکمیل و به سرانجام رساندن به موقع این پروژه ها شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • افخمی: به نظرم به آوینی ایدئولوژیک بودن نمی‌چسبد
  • پوپک گلدره ؛ بازیگری که ۶ ماه در کما بود و مرگی که پایانش نبود
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • سروش صحت سریال جدیدش را کلید می‌زند
  • شروع پخش یک سریال که داغ دو جوان سینما را به یادمان می‌آورد
  • ۹۰ میلیارد ریال اعتبار مرمت پل تاریخی خاتون کرج تامین شد
  • (عکس) هانی رامبد به هادی چوپان انگیزه داد
  • (عکس) آرزوی قهرمانی چوپان در مسترالمپیا ۲۰۲۴ از طرف هانی رامبد