Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@04:38:34 GMT

زمان پرداخت ۲ وام بازنشستگان کشوری اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۷۲۹۰

زمان پرداخت ۲ وام بازنشستگان کشوری اعلام شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی خدامی مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: سومین مرحله پرداخت تسهیلات طرح حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری فرزندان بازنشستگان کشوری (حمپاد) برای حدود ۷۳۶ نفر از افراد مشمول تا عصر امروز (چهارشنبه ۳۱ شهریورماه) به حساب بازنشستگان عزیز واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، مبلغ ۳میلیون تومان برای پایان نامه های کارشناسی ارشد و مبلغ ۵میلیون تومان نیز برای پایان نامه های مقطع دکتری پرداخت خواهد شد.

بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، خدامی در ادامه گفت: نوبت چهارم وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی نیز برای ۲۳ هزار و ۲۷۱ نفر از بازنشستگان مشمول تا ظهر فردا (پنجشنبه اول مهرماه) واریز خواهد شد.

کد خبر 628389 برچسب‌ها صندوق بازنشستگی وام بازنشستگی بازنشستگان کشوری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی وام بازنشستگی بازنشستگان کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون، توضیحاتی درباره آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان داد.

به گزارش مهر، ولی اسماعیلی، نماینده مردم گرمی و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست این کمیسیون عنوان کرد: نشست امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه) کمیسیون اجتماعی با محوریت و موضوع بحث متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی با حضور رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور، معاونان این سازمان و رئیس کانون بازنشستگان کارگران برگزار شد.

وی ادامه داد: در جریان این نشست بحث مختلفی درباره وضعیت و شرایط اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در اجرای قانون برنامه هفتم توسعه انجام شد؛ با توجه به اینکه هنوز برنامه هفتم توسعه ابلاغ نشده است، مسؤولان سازمان تأمین اجتماعی منتظر ابلاغ رسمی این قانون هستند تا بر اساس آن بتوانند حکم‌ها را اجرا کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: البته بر اساس قانون، احکام برنامه هفتم توسعه از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم‌الاجرا است، بنابراین هر زمان که قانون ابلاغ شد، معوقات ماه (های) گذشته بازنشستگان هم پرداخت خواهد شد؛ اما از آنجا که تا به الان حکمی ابلاغ نشده، هنوز مشخص نیست که این مناسبات و تنظیمات و متناسب‌سازی حقوق بر چه اساسی خواهد بود.

اسماعیلی در ادامه گفت: در جریان این نشست بحث مفصلی پیرامون این موضوع صورت گرفت که کمک حال بازنشستگان تأمین اجتماعی باشیم. قرار بر این شد که اگر در این یک ماه زمان باقی‌مانده مجلس یازدهم احکام ابلاغ و متناسب‌سازی اعمال شود، مجدداً جلسه‌ای برگزار کنیم و وضعیت و شرایط احکام را بررسی کنیم.

دیگر خبرها

  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار
  • خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار| ابزارهای گروه مالی تکمیل می شود
  • خبر مهم درباره نرخ جایگزینی حقوق بازنشستگان
  • زمان ابلاغ آیین نامه جدید توزیع برخط دارو
  • تغییر رقم افزایش حقوق بازنشستگان کلید خورد/ سورپرایز ویژه سازمان بازرسی برای بازنشستگان
  • زمان پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان/ تا پایان اردیبهشت بدهی معلمان را می پردازیم