Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@12:22:07 GMT

رونمایی از 4 اثر پیرامون شهدای و سرداران جنگ تحمیلی قم

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۷۳۰۴

رونمایی از 4 اثر پیرامون شهدای و سرداران جنگ تحمیلی قم

ایسنا/قم ۴ کتاب پیرامون شهدا و سرداران جنگ تحمیلی، روز چهارشنبه همزمان با هفته دفاع مقدس طی آیینی در قم رونمایی شد

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این آیین افزود: نخستین اثر از این مجموعه، کتاب بال و پرهای امام است که در ۴۰۰ صحفه در خصوص سیره رفتاری نمایندگان امام راحل در ابعاد فرهنگی، اقتصادی و غیره در استانهای کشور تدوین شده و بیشتر معطوف بر سیره شهدای محراب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سعید روستاآزاد یادآور شد: کتاب مقتل شهدای دفاع مقدس، دومین اثر ادبی دفتر تبلیغات است که به موضوع مقتل و روضه خوانی برای شهدای دفاع مقدس با اقتدا به شهدای دشت کربلا در ۲۰۰ صفحه تالیف شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اضافه کرد: «همراهان آسمانی سرداران زمینی»، عنوان کتاب دیگری است که در آن به رفتارشناسی سرداران شهید دوران دفاع مقدس در تعامل با خانواده در ۱۰۰ صحفه اشاره شده است.

روستا آزاد، از «بایسته های روایت گری شهدا دفاع مقدس» بعنوان چهارمین اثر ادبی و هنری رونمایی شده دفتر تبلیغات اسلامی یاد کرد و افزود: این کتاب در ۳۳۰ صفحه شرایط و ویژگی های روایت گری ادبیات دفاع مقدس را تشریح کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: ۲ هزار دقیقه از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در دوران دفاع مقدس آماده شده و به زودی این تاریخ شفاهی رونمایی خواهد شد.

۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه قم دفتر تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت عبدالله حاجی صادقی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، این کتاب به زندگی یکی از روحانیون فرمانده در سالهای دفاع مقدس می پردازد و نقش روحانیت را در مدیریت های جهادی جنگ تحمیلی نشان می دهد. در این کتاب درباره چگونگی شکل‌گیری تیپ ۸۳ امام صادق (ع) به خوبی بحث شده است.

مهدی سربازی گزارش می دهد : 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت عبدالله حاجی صادقی منتشر شد
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود