Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان احمدی میهمان برنامه امشب تیم منتخب و برترین های قرن است. انتخاب های دروازه بان سابق تیم ملی و مربی حال حاضر باشگاه سپاهان در نوع خود جالب و صحبت ها و دلایلش برای این انتخاب ها نیز شنیده است. رحمان احمدی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برای تیم ملی ایران بازی کرد و با عملکرد فوق العاده ای که در بازی مقابل کره جنوبی داشت، همه انتظار داشتند او سنگربان تیم ملی در جام جهانی باشد اما چنین اتفاقی رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی رحمان احمدی در بخش برترین مربیان قرن از کی روش نام آورد فرصتی شد تا از او بپرسیم چرا در جام جهانی ۲۰۱۴ در تیم ملی بازی نکرد. این بخش کوتاه را می بینید و می خوانید:

کلا انتخاب ها در سپاهان جذاب است. … شما هم کی روش را به عنوان مربی قرن انتخاب می کنید. اما حالا که فرصتش پیش آمد می خواهم این سوال را هم بپرسم، چرا در جام جهانی ۲۰۱۴ بازی نکردید.

خودم هم آن موقع سورپرایز شدم چون اردوهایی که داشتیم و تمریناتی که انجام دادیم من بدون کم و کاست و به نحو احسن کارم را انجام دادم. خودم هم نمی دانم تنها کسی که می تواند جواب دهد کارلوس کی روش و دن گاسپار، مربی دروازه بان های آن زمان تیم ملی بودند. مسائل حاشیه ای زیادی بود و چیزهای زیادی شنیده ام و تقریبا مطمئن شده ام ولی خب دیگر وقتی یک مربی تصمیمی می گیرد شاید مسائل پشت پرده ای بود شاید هم نبود، تنها کسی که می تواند جواب این سوال را دهد کی روش و گاسپار است.

برنامه تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران با رحمان احمدی، امشب (۳۱ شهریور) ساعت ۲۱ تقدیم شما می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی رحمان احمدی تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوراکچی: تیم ملی فوتسال برای هر بازی سورپرایز دارد/ شاید با ژاپن فینال زودرس داشته باشیم

محمود خوراکچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره نخستین دیدار تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا و برتری مقابل افغانستان در روز شکست ژاپن برابر قرقیزستان اظهار کرد: تمامی تیم‌هایی که به جام ملت‌های آسیا صعود کردند با تدارک خوبی راهی رقابت‌ها شدند تا بتوانند یکی از سهمیه‌های جام جهانی را کسب کنند. افغانستان هم اردو‌های درازمدت در کشور‌های اروپایی و آسیایی داشت و مجید مرتضایی سرمربی ایرانی این تیم برنامه‌های گسترده‌ای داشت. بازیکنان مدت زیادی در اختیار کادرفنی بودند.

مصدومیت لژیونرها کار را برای کادرفنی تیم ملی سخت کرد

وی ادامه داد: دیگر تیم‌های آسیایی هم با آمادگی خیلی خوب به مسابقات رسیدند و به دنبال غافلگیری رقبا بودند. نشانه آن هم برتری قرقیزستان مقابل ژاپن مدافع عنوان قهرمانی بود. دور قبلی مسابقات هم ژاپن بازی اول خود را به عربستان واگذار کرد. در این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا منتظر نتایج غیرمنتظره دیگر هم باشیم. ایران همیشه یکی از مدعیان قهرمانی است و یکی از تیم‌های ابرقدرت دنیاست و سطح فوتسال ما بالاتر از آسیا بوده و هست. برای حضور در این دوره مسابقات مصدومیت چهار بازیکن لژیونر ما که در لالیگا بازی می‌کنند که رفع شد، اما در آستانه مسابقات سه بازیکن از این چهار بازیکن مصدوم شدند. درست است که همه بازیکنان ما با کیفیت هستند و می‌توانند جایگزین حسن طیبی، مسلم اولادقباد و سالار آقاپور شوند ولی کار برای کادرفنی سخت‌تر شد. البته کادرفنی متکی بر تفکرات و تجربیات خود است.  

بدشانسی‌ها فشار را بر تیم ملی بیشتر کرد

کارشناس فوتسال افزود: بدشانسی دیگری که تیم ملی فوتسال آورد تأخیر در پرواز به تایلند بود. ۲۲ ساعت پرواز تا رسیدن تیم ملی به محل برگزاری مسابقات باعث شد که برنامه این تیم به هم بخورد. تیم‌هایی بودند که ۱۰ روز پیش از شروع مسابقات در تایلند اردو زدند و تیم ملی ۴۸ ساعت قبل از مسابقات اردو زد. بدشانسی‌ها زحمت کادرفنی را بیشتر می‌کند و فشار بیشتری را تحمل می‌کنند. افغانستان متفاوت‌تر از دوره قبلی مسابقات و تورنمنت کافا در مسابقات حاضر شد. ۷ بازیکن تیم ملی افغانستان در لیگ برتر فوتسال ایران بازی می‌کنند. تفکر کادرفنی ایران برای بازی با افغانستان دنبال آمار و ارقام مسابقات و عناوین بهترین گلزن و برترین بازیکن مسابقات نبود. در نوع بازی تیم ملی کاملاً مشهود بود و همه نفرات برای تیم بازی می‌کردند.  

سرگروه شویم و ژاپن دوم در یک هشتم به هم می‌خوریم

خوراکچی خاطرنشان کرد: وحید شمسایی پیش از شروع جام ملت‌ها گفت که در هر بازی منتظر یک سورپریز باشید و این به معنای آن است در هر بازی باید اتفاق غیرمنتظره‌ای را شاهد باشیم. در مرحله حذفی هم قطعاً برنامه‌های ویژه‌ای داریم. باید آمادگی ذهنی رویارویی با هر حریفی را ایجاد کنیم. اتفاقات غیرمنتظره را هم به سود خود رقم بزنیم از جمله اینکه در مرحله یک هشتم نهایی با ژاپن روبه‌رو شویم تا فینالیست‌های دوره قبل فینال زودرسی را برابر هم داشته باشند. سرگروه شویم و ژاپن تیم دوم شود کار در مرحله یک هشتم نهایی برای هر هر دو تیم سخت خواهد شد. در دیدار با بحرین هم قطعا به شکست این تیم برابر کویت توجه نخواهیم کرد، چون همه رقبا انگیزه زیادی دارند تا ایران را متوقف کنند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خوراکچی: تیم ملی فوتسال برای هر بازی سورپرایز دارد/ شاید با ژاپن فینال زودرس داشته باشیم
  • تحقیر فرح توسط محمدرضا شاه در مقابل دوربین / روایت تلخ مقامات پهلوی از واگذاری بحرین / روش آموزشی بی‌نظیر امام موسی صدر / ایران تحت اشغال به روایت تصاویر متفقین
  • لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)
  • پیچ استقلال تندتر است، حریفان پرسپولیس سخت تر!
  • پشت پرده جواب منفی علی دایی به عادل فردوسی‌پور
  • شادی منشوری گلزن پرسپولیس (+عکس)
  • بوکرتی: دوست‌ دارم شاهد بازگشت هاردی بویز به WWE باشم
  • نساجی - تراکتور؛ تقابل با مربی سابق در دوران پساخمز؛ پیش بازی
  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!