Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@08:06:50 GMT

بازگشت عزت اللهی به ترکیب وایله (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۸۲۷۷

عزت اللهی که در دو بازی پس از فیفادی از ترکیب وایله بولد کلاب خارج شده بود، امروز فیکس شد.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک دفاعی تیم ملی ایران در حالی در ترکیب وایله قرار گرفته که این تیم دانمارکی در دو بازی بدون حضور او تنها یک امتیاز به دست آورد.

 

حالا در راند سوم جام حذفی وایله با حضور عزت اللهی به مصاف وانلوس می‌رود و باید در این دیدار خارج از خانه به برتری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عزت اللهی با وایله پیش از فیفادی دو بازی حساس هم در لیگ دانمارک دارد و اسکوچیچ باید امیدوار باشد که این دو نیز برای هافبک دفاعی تیم ملی به شکلی مطلوب سپری شود و او به اردوی تیم ملی برود.

 

سعید عزت اللهی اف سی وایله

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید عزت اللهی عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشان: بردیم ولی قرار نیست به هوا بپرم!

به گزارش "ورزش سه"، 3 روز پس از شکست 2-0 برابر آلمان، تیم ملی فرانسه شب گذشته موفق شد با نتیجه 3-2 از سد شیلی بگذرد.

فرانسه در این بازی هم به شکست نزدیک بود اما پس از اینکه با نتیجه 2-0 عقب افتاد با گل‌های یوسوفا فوفونا، رندال کولو موآنی و اولیویه ژیرو این بازی را به سود خود به پایان رساند.

دیدیه دشان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی، ارزیابی متفاوتی از این فیفادی ارائه کرد و در عین حال معتقد بود که نباید از این برد خیلی خوشحال باشد.

او درمورد برتری تیمش گفت:"قرار نیست تا سقف به هوا بپرم اما خوب است که در این مسابقه بعد از شروع بد، برنده شدیم. ما واکنش خوبی نشان دادیم. این تا حدودی با سطح تناسب اندام و انرژی مرتبط است که البته مطلوب نیست. دو بازیکن را به دلیل مصدومیت از دست دادیم، من هم بازیکن بودم. در مقایسه با فیفادی‌هایی که پشت سر گذاشته‌اند، می‌دانم که بازیکنان کمی در حال مدیریت شرایط خود هستند."

او با اشاره به اهمیت فیفادی گفت:"ما نباید این نوع مسابقاتی را بی اهمیت جلوه دهیم، اما باید در ژوئن آینده آن را متفاوت انجام دهیم. ما توانایی و اراده داریم. در این فیفادی طراوت تیم در حداکثر نبود. من پاسخ‌های بیشتری دارم. قبل از این هیچ بلاتکلیفی وجود نداشت(درمورد انتخاب لیست نهایی یورو)، اکنون دیگر هیچ ابهامی وجود نخواهد داشت."

دشان در میان انتقاداتش از عملکرد تیم گفت:"می‌خواستم بازیکنان را در شرایط بازی قرار دهم. 18 نفر از 20 بازیکن حداقل در یکی از بازی‌ها از ابتدا در ترکیب قرار داشتند. بین آن‌هایی که زمان زیادی برای بازی در باشگاه‌های خود ندارند و همینطور آن‌هایی که مصدوم هستند، کادرفنی منتظر بود. این فیفادی سخت‌تر از فیفادی های قبلی بود."

دیگر خبرها

  • ۶۶ روز تا فیفادی بعدی را چگونه سپری کنیم
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • بازگشت تامی آبراهام به ترکیب رم هم‌زمان با مصدومیت یک ماهه سردار آزمون
  • آسمان عشق آباد متعلق به شش ایران (عکس)
  • دشان: بردیم ولی قرار نیست به هوا بپرم!
  • استوری کاپیتان پرسپولیس بعد از اتمام فیفادی + عکس
  • معین پنهانی و مخفیانه به ایران آمد!
  • معین پنهانی به ایران آمد
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان مشخص شد/ شماره یک خارج شد
  • ۸ بار درخواست ملاقات از طرف ترامپ داشتم | از اسنپ‌بک استفاده می‌کرد کار خیلی سخت‌ می‌شد | دو شرط ترامپ برای بازگشت به برجام چه بود؟