Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : دفاع مقدس یک گنجینه بسیار ارزشمند و سرشار از خوبی‌ها است که با شهادت هزاران جوان این سرزمین به دست آمده است.

او با اشاره به تغییر مدیریت در سطح کشور و استان‌ها پس از استقرار دولت جدید، گفت : این تغییر مدیریت‌ها نباید خللی در خدمت به مردم ایجاد کند و مدیران و فرمانداران باید تا آخرین لحظه، کار‌ها را با جدیت و انگیزه کامل دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار کرمانشاه کرونا و خشکسالی را دو چالش جدی در شهرستان‌ها دانست و افزود: اگر مدیرکلی در مسیر حل مشکلات مردم در حوزه کمبود آب شرب اهمال کند حتما با او برخورد می‌کنیم.

او افزود: روستایی که آب شرب آن از طریق تانکر تامین می‌شود بی‌گمان ساکنین آن به فکر مهاجرت خواهد افتاد و این موضوع به توسعه کرمانشاه لطمه می‌زند.

بازوند با اشاره به شرایط دشوار استان در بحران کرونا، ادامه داد: اگر موضوع رعایت دستورالعمل ها و واکسیناسیون به خوبی انجام نشود کرمانشاه درگیر پیک ششم خواهد شد که بی‌گمان خسارت‌ها و هزینه‌های بسیاری را در پی خواهد داشت.

او با اشاره به رفتار غیرمسئولانه کسانی که از واکسیناسیون اجتناب می‌کنند، گفت: به زودی بسیاری از خدمات ضروری و روزمره تنها در قبال ارائه کارت واکسن، عرضه خواهد شد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه دفاع مقدس خشکسالی در ایران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۸۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

حمید سلطانی نژاد فعال رسانه ای و کارشناس ارتباطات اجتماعی با اعلام اینکه سازمان بهزیستی یکی از ۲۶ متولی امر حجاب و عفاف در ایران است، گفت: عفاف و حجاب در گفتار، سکنات، حرکات، پوشش و معاشرت از شاخصه‌های قابل بررسی این سازمان دولتی است.

وی افزود: این سازمان با هماهنگی، تدبیر و پیش بینی ساز و کار لازم و نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها و نهاد‌های زیربط به وظایف خود در این حوزه عمل می‌کند. 

سلطانی نژاد تصریح کرد: بر اساس مصوبه جلسه ۴۲۷ شورای فرهنگ عمومی تاریخ ۱۳ دی ۱۳۸۴، وظایفی برای این سازمان در نظر گرفته شده است.

وی، حمایت از ایجاد تشکل‌های صنفی در خصوص زنان سرپرست خانوار برای کارآفرینی، خودیاری و بهبود زندگی اقتصادی آنان و جلوگیری از بروز ناهنجاری‌های اخلاقی و فرهنگی در آنان؛ توانمند سازی، حرفه آموزی و تامین امنیت مالی و جانی زنان بی سرپرست به منظور پیشگیری از بروز آسیب‌های فرهنگی اجتماعی با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای و وزارت رفاه و تامین اجتماعی؛ تفکیک و اولویت بندی افراد مجرم در امر ترویج مسایل ضد اخلاقی از لحاظ سن، نوع تخلف، میزان آسیب رسانی اجتماعی و برنامه ریزی مناسب برای اصلاح و بازگشت آنها به زندگی سالم اجتماعی با همکاری سازمان زندان‌ها و دستگاه‌های ذی ربط؛ برنامه ریزی مناسب برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در مهد کودک‌ها و مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی و نظارت شایسته در جهت تحقق این امر و بهره گیری از آموزش‌های مناسب و منطبق با فرهنگ ایرانی اسلامی در مراکز تحت پوشش (نظیر مراکز بازپروری و نگه داری زنان و دختران فراری) را برخی از این وظایف برشمرد.

این فعال رسانه ای و کارشناس ارتباطات اجتماعی، ابراز امیدواری کرد، همه سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی امر حجاب و عفاف به وظایف خود عمل کنند و هرچه زودتر شاهد نتیجه مطلوب زحمات همه دستگاه‌ها در این عرصه باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تنها تا ۲۶ اردیبهشت برای تبدیل مجوز‌های کاغذی کسب و کار به الکترونیکی فرصت وجود دارد
  • محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم گشت ارشاد را به طرح‌نور تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟
  • نقش سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب
  • انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • نگاهی به نقش صدا و سیما در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب
  • نگاه ما به حوزه اتباع و مهاجرین نگاه فرصت تهدید است
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد