Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرید آپارتمان در پرند تضمین زندگی آرام ؛ فروش آپارتمان در پرند با قابلیت فروش یک ساعته در املاک پرند

پیشنهاد املاک‌پرند به خریداران آپارتمان در پرند این است که قبل از خرید ملک موردنظرشان لطفاً به موارد زیر دقت کافی را داشته باشند شما باید برای خرید ملک که معمولا بزرگترین خرید هر خانواده میباشد برنامه ریزی دقیقی داشته باشید که معمولاً با کمک و هدایت  مشاوره ملکی شما انجام میشود اولین مورد و شاید مهمترین نکته این برنامه ریزی هدف نهایی شماست از خرید ملک مورد نظر خودتون چه انتظاری دارید یا بهتر بگوییم هدف از خرید ملک مورد نظر چیست آیا ملک مورد نظر شما برای سکونت است یا برای سرمایه گذاری و یا هر دو اگر برای سکونت در نظر دارید

برای مطالعه بیشتر مقالات و نکات مهم در مورد خرید و فروش و سرمایه گذاری املاک خصوصاً در املاک پرند به وب سایت املاک پرند مراجعه بفرمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شهرهای جدیدی که در نزدیکی تهران ساخته شده، می توان به شهر پرند اشاره کرد. این شهر در جنوب غرب تهران واقع شده و در مجاورت فرودگاه امام خمینی که تنها فرودگاه بین المللی ایران است قرار دارد. برنامه های توسعه عمرانی و صنعتی در این شهر در حال پیشرفت بوده و به زودی با عبور خطوط مترو از این شهر تازه، دسترسی به پایتخت آسانتر خواهد شد.

مناطق مسکونی در این شهر در چندین فاز مختلف طراحی و بنا شده است. البته می توانید به دلخواه خود از منازل ویلایی هم در پرند بهره مند شوید. اگر خرید آپارتمان در پرند را مدنظر دارید، بهتر است با فازهای مختلف پروژه های مسکونی این شهر آشنایی داشته باشید.

                                                           خرید آپارتمان در پرند

شهر پرند و پروژه های مسکونی

4 فاز اول یعنی فاز0 ، 1، 2، 3 از پروژه های شخصی ساز و یا املاک شرکتی تشکیل شده اند.

3 فاز بعدی یعنی فاز 4، 5، 6 جزو پروژه های مسکن مهر می باشد که توسط بخش دولتی آماده و در حال واگذاری است.

بدون شک خرید آپارتمان در پرند، در فازهای اول از نظر داشتن امکانات بهتر است. مناطق مسکن مهر پرند خصوصا فاز 6 پرند فرصت بسیار مناسبی جهت سرمایه گذاری است چرا که در آینده ای نزدیک امکانات این فاز هم مثل فاز 4 و فاز 5 پرند تکمیل خواهد شد این موضوع باعث افزایش قیمت جشم گیری خواهد شد.

امکانات فازهای 1 تا 3 شهر پرند

گرانترین منازل در 3 فاز نخستین شهر پرند واقع شده اند. بخصوص فازهای 1 و 2 و 3. در این سه فاز می توانید خانه های ویلایی با سند مجزا نهایت در 2 الی 3 طبقه بیابید که فضای سبز و امکانات خوبی از نظر طراحی و ساختمان سازی در اختیار دارند. فاز یک هم از جمله فازهایی از شهر پرند که در آن به شکل خصوصی ساخت و ساز اتفاق افتاده و به همین دلیل هم جمعیت کمتری در آنجا ساکن هستند و به نسبت می توان این منطقه را جزو محله های ساکت دانست.

فاز 2 پرند را میتوان بهترین فاز شهر پرند دانست ؛ باغ ویلا های پرند در شمال این فاز قرار دارند که متراژ های آن از 400 متر شروع شده و تا 900 متر هم میرسد.

در فاز 2 تیپ ویلایی هم موجود است که از متراژ 160 متر تا 250 متری متفاوت است.

امکانات عمومی شهر پرند

برای خانواده هایی که قرار است با خرید آپارتمان در پرند، خانه دار شده و از وضعیت عذاب آور مستاجر بودن نجات پیدا کنند،  نکات و سوالات مختلفی ممکن است پیش بیاید. از جمله امکانات رفاهی عمومی، حمل و نقل، وجود مراکز درمانی و مدارس و امکانات ورزشی و تفریحی.

تقریبا این شهر، چیزی در حدود 500 هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است. بین این جمعیت، معمولا خانواده هایی که محصل دارند، از وجود دبیرستانها و مراکز آموزش دولتی پرند راضی اند.

پرند بیش از سه دانشگاه دولتی که مهمترین آنها دانشگاه آزاد واحد پرند و دانشگاه پیام نور پرند و دانشگاه علمی کاربردی پرند است را دارا می باشد

به زودی پرند شاهد سیستم حمل و نقل درون شهری به صورت حمل و نقل اتوبوسرانی یاهمان شرکت واحد است که زیر نظر شهرداری پرند به اجرا خواهد رسید همینطور مرکز درمانی جدید ۹۶ تختخوابی پرند که در حال ساخت است و هم اکنون سهام آن هم قابل خرید می باشد که سرمایه گذاران محترم می توانند در این بخش هم سرمایه‌گذاری کنند که مزایای زیادی نیز دارد ی اطلاع از شرایط این سرمایه گذاری و دیگر سرایت سرمایه‌گذاری‌هایی در پرند تنها کافی است با شماره تلفن ویژه 09121281328 دپارتمان املاک پرند با کارشناسان ما در ارتباط باشید

                                                           املاک پرند 09121281328

فروش آپارتمان در پرند

برای فروش آپارتمان در پرند باید به نکات زیادی توجه بفرمایید قبل از هر چیز باید یک مشاوره املاک امین انتخاب فرمایید تا از قیمت دقیق ملک خود اطلاع لازم رو کسب نمایید چرا که قیمت املاک به دلیل اینکه مرجع معتبری ندارد در نتیجه به دست آوردن قیمت روز و قطعی آن کمی دشوار است از آنجایی که معمولاً املاک شما یکی از سرمایه های مهم زندگی شماست مشاور املاک شما می تواند نقش موثری در فروش این کالای اساسی ایفا نماید بعد از انتخاب مشاور املاک نوبت به شرایط فروش شما می رسد منظور از شرایط فروش دقیقاً یعنی چه شما باید مشخص بفرمایید که در چه زمانی نیاز به نقدینگی مورد نظر خودتان دارید یعنی چقدر زمان دارید تا ملک مورد نظر خود را به فروش برسانید این در فروش رساندن ملک مورد نظرتان بسیار اهمیت دارد و می تواند اختلاف قیمتی حدوداً ۱۰ تا ۲۰ درصدی را به دنبال خود داشته باشد شرایط پرداخت در معامله بسیار مهم است اینکه شما کل پول را نقداً دریافت خواهید کرد یا به صورت چند مرحله ای آیا ملک مورد نظر شما نیاز به بازسازی دارد اگر این طور است بازسازی جزئی است یا کلی اگر با کمی هزینه میتوان ملک را بازسازی نمود شاید مشاور املاک با توجه به اینکه در این شغل تبحر دارد و معمولاً مشاورین املاک با کسانی  که در کار دکوراسیون و بازسازی کار می‌کنند روابطی دارند می توانند با قیمت های بسیار پایین‌تر از عرف بازار برای شما بازسازی ملک را انجام بدهند و و فروش آپارتمان را هم زودتر و هم با قیمت بالاتری فروش آپارتمان را انجام بدهند که این کاملاً به نفع شماست و هم به نفع مشاور املاک لازم به ذکر است که شما نباید هیچ وقت از چند مشاور املاک تقاضای فروش آپارتمان خود را داشته باشیم چرا که اصطلاحاً ملک شما خراب خواهد شد چرا که هر کدام از این مشاورین املاک که معمولاً تنها رسانه آنها دیوار و شیپور هستند که کمترین اعتبار را دارند با قیمت های مختلف ملک شما را آگهی می کنند و مصرف کننده نهایی وقتی با این صحنه مواجه می شود که یک ملک چندین و چند بار توسط اشخاص مختلف آگهی شده متوجه  می‌شود که این ملک قطعاً دچار مشکلاتی است که به سختی به فروش می‌رود و همه در تلاش برای فروش ایمیل هستند و از خرید این ملک صرف نظر میکند فروش آپارتمان در پرند کار بسیار تخصصی است کاریست که تنها با آگهی دادن در شیپور و دیوار به سرانجام نخواهد رسید برای مثال املاک پرند و دپارتمان املاک و سرمایه گذاری مسعود پرند به هیچ وجه از اپلیکیشن های آگهی رایگان مثل دیوار و شیپور استفاده نمی نماید به این دلیلکه هیچ نظارتی بر این اپلیکیشن‌ها نیست و هر شخصی ‌میتواند خود را به جای مشاور املاک جا زده و هر آگهی جعلی ثبت نماید و سوء استفاده نماید در نتیجه املاک پرند و دپارتمان املاک و سرمایه گذاری مسعود از وبسایت و اپلیکیشن اختصاصی خود و همچنین خط ویژه ۰۹۱۲۱۲۸۱۳۲۸ استفاده می نماید و گوگل هم این سایت را به عنوان سایت مرجع در بین تمام املاک های پرند انتخاب نموده و در لینک اول نتایج همیشه نشان می دهد  املاک پرند با مدیریت دکتر مسعود مرادی که در زمینه املاک و مستغلات دارای ۵۲ لایسنس بین المللی از موسسات داخلی و خارجی است مدیریت می‌شود؛ ایشان در تمام مصاحبه‌ها و مقالات خود همیشه بر این نکته اشاره فرمودند که به دنبال کسب اعتبار هستند نه روزی چرا که روزی دست خداست و اعتبار دست مدیران مجموعه است که به دست می‌آورند روزی رو خدا میرسونه این اعتبار که مجموعه ها با خدماتی که به مشتریانشان میرسونن به دست می آورند

کلام آخر:

اگر می خواهید فرصت خانه دار شدن و خرید آپارتمان در پرند را به خود بدهید اما قیمت های نجومی در تهران و کلانشهرها این اجازه را به شما نمی دهد، حتما به املاک پرند مراجعه داشته و از موارد متعدد فروش آپارتمان در پرند، دیدن نمایید.

پربیننده ترین مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن امشب به پایان می رسد؟ جریمه در انتظار کسانی که در سامانه اسکان خود اظهاری نکنند کدام خانه‌ ها مشمول مالیات می‌شود؟ نمایندگان اتحادیه املاک به مجلس می روند / تعیین تعرفه به معنی قیمت گذاری دستوری نیست چالش‌ های متقاضیان برای دریافت وام ودیعه مسکن

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خرید مسکن پرند خرید آپارتمان املاک پرند سرمایه گذاری ملک مورد نظر مشاور املاک املاک پرند خرید ملک خواهد شد شهر پرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری قرارداد‌های مشاوران املاک در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اتحادیه مشاوران املاک استان اصفهان در خصوص نحوه محاسبه نرخ مصوب حق کمیسون مشاوران املاک گفت: این نرخ برای قرار داد‌های اجاره املاک مسکونی و تجاری یک چهارم اجاره بها و یا معادل هر یک میلیون تومان (۷ هزار و ۵۰۰ تومان) از هر دو طرف است، به اضافه آنکه از ۱/۱/۱۴۰۳ با توجه به تغییر ارزش افزوده مالیاتی ۱۰ درصد مجموع این دو جمع کمیسیون مشاوران املاک از طرف موجر و مستاجر است.
سید مهدی حجازی افزود: چنانچه مشاوران املاک بیشتر از نرخ مصوب دریافت کنند، با آنان برخورد صنفی می‌شود و مردم می‌توانند شکایات خود را به اتحادیه مربوطه ارجاع دهند.
وی با اشاره به گلایه‌ی برخی از شهروندان در خصوص تحویل نگرفتن واحد مسکونی پیش خریداری شده در زمان مقرر نیز گفت: قانونی در سال ۱۳۸۹ مبنی بر پیش فروش ساختمان و به تبع آن منع پیش تنظیم قرار داد فروش در مشاوره‌های املاک وضع شد که عقیم ماند و جنبه‌ی اجرایی ندارد، که باید سازوکار اجرایی درست آن در دستور کار قرار گیرد.
سید مهدی حجازی ادامه داد: شهروندان قبل از خرید و تنظیم قرار داد واحد‌های پیش فروش حتما از یک وکیل و یا مشاورحقوقی مشورت بگیرند.
وی ادامه داد: نبود امکان رهگیری بانک‌ها در سامانه خود نویس و تنطیم قرار داد اجاره اتباع خارجی در سامانه از دیگر مشکلاتی است که در هم اکنون با آن ماجه هستیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • مدل جدید خرید و فروش مسکن از خرداد ماه
  • آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • پیگیری قرارداد‌های مشاوران املاک در اصفهان
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • تورم‏‏‌سنجی در فایل‏‏‌های آپارتمانی