Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@03:55:55 GMT

ضرورت توجه همه جانبه به طرح‌های ترافیکی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۸۸۰۹

ضرورت توجه همه جانبه به طرح‌های ترافیکی

ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بر همه جانبه دیدن طرح‌های ترافیکی تأکید کرد.

محمد فرهادی، امروز چهارشنبه ۳۱ شهریور در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان خاطر نشان کرد: ما باید در حریان اجرای طرح های ترافیکی، اثرات اقدامات مان را در دیگر معابر نیز پیش بینی کنیم.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: در اجرای پروژه ها، ایمنی مسیرها باید مورد توجه ویژه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار با تأکید بر اینکه در اجرای طرح‌های ترافیکی هزینه‌ها نباید مبنا قرار گیرد، تصریح کرد: اجرای طرح‌های ترافیکی با جان مردم ارتباط دارد، برای همین مهمتر از هزینه هایی که در اجرای آن‌ها بر دستگاه‌ها تحمیل می‌شود، رعایت نکات ایمنی به صورت صددرصدی است.

فرهادی با اشاره به طرح رفع گره های ترافیکی بیرجند و پیشنهاد یک طرفه شدن برخی معابر موجود در هسته مرکزی شهر، اظهار کرد: یکطرفه شدن معابر و خیابان ها، مشکلاتی را برای تردد مردم به همراه دارد، لذا باید با لحاظ جمیع جوانب همچون تسهیل شرایط عبور و مرور عمومی،  خدمات دهی خودروهای امدادی و... اجرایی شود.

به گفته وی؛ هدف از اجرای طرح جامع ترافیکی شهر، افزایش ایمنی و نیز سرعت تردد است.

گفتنی است؛ جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان با دو دستور کار بررسی طرح تقاطع محور یزد- طبس و اداره کل راه آهن شرق در حریم شهر طبس و نیز ارائه و بررسی مصوبات کمیته فنی شورای هماهنگی ترافیک شهرستان بیرجند در سال ۹۹ برگزار شد. دو طرح در دستور کار بعد از بحث و بررسی جامع اعضای حاضر، جهت تکمیل و رفع نواقص به جلسات بعد موکول شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ترافیک منطقه خراسان جنوبی طرح های ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محسن یمینی گفت:  با توجه به نقش خطوط ترافیکی در ارتقا ضریب ایمنی راه‌ها، و کاهش تصادفات جاده‌ای در مسیر‌های پُر تردد در یک ماه گذشته یکصد کیلومتر از جاده‌های مختلف ارتباطی استان خط‌کشی شده است.

وی تصریح کردخط کشی راه‌ها که از مقرون به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شود، به طور مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می‌کند.

یمینی ادامه داد: یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفر‌های برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی- هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند، در مقاطعی از محور‌های استان اجرا می‌شود.

وی افزود: این اداره کل در این راستا به منظور افزایش ایمنی راه‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به ویژه در شب با دید محدود، تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راه‌های ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می‌دهند.

گفتنی است مازندران دارای ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است.

دیگر خبرها

  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد