Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، مهدی عباسی با اعلام این خبر افزود: در این مدرسه دوره‌های توانمندسازی فرهنگی، مدیریتی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، کسب و کار، علم و فناوری طراحی و برای اعضای سازمان دانشجویان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به چشم‌انداز و ماموریت این سازمان مبنی بر تبدیل شدن به شبکه فراگیر رشد و توانمندسازی دانشجویان در گام دوم انقلاب اسلامی، بر شبکه‌سازی و تربیت نیروهای متعهد و توانمند در جهاددانشگاهی به حل بخش بزرگی از مشکلات جامعه تاکید و تصریح کرد: این آموزش‌ها با هدف آماده‌سازی دانشجویان برای حضور در عرصه مدیریت و تصمیم‌گیری کشور برگزار و شرکت‌کنندگان با مباحث مدیریت و حکمرانی در سطوح خرد و کلان آشنا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: از این طریق، دانشجویان نه تنها می‌توانند به مدیران بهتری برای آینده کشور تبدیل شوند، بلکه با دانش و آگاهی بیشتری در عرصه‌های گوناگون کشور مشارکت می‌کنند.

عباسی گفت: در اولین مرحله از این مدرسه، دوره آموزشی آشنایی با وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی کشور برگزار می‌شود که طی آن، دانشجویان می‌توانند با وظایف، ماموریت‌ها، ساختارها و حوزه‌های گوناگون فعالیت سازمان‌ها، نهادها و ساختارهای مختلف اجرایی، قضایی و تقنینی کشور آشنا شوند.

این دوره به صورت آنلاین برگزار می شود و اعضای سازمان دانشجویان می توانند به صورت رایگان از آن بهره‌مند شوند، علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان مهرماه، با مراجعه به آدرس roytab.ir/mahak در دوره آموزشی آشنایی با وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‎‌های اجرایی ثبت‌نام کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس  ۰۲۱۶۶۹۷۸۰۰۰ تماس برقرار  کنند.

برچسب‌ها سازمان جهاد دانشگاهی دانشجو آموزش پروندهٔ خبری بازگشایی مدارس و دانشگاه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان جهاد دانشگاهی دانشجو آموزش سازمان جهاد دانشگاهی دانشجو آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه این سازمان در راستای پرورش نگرش‌های محیط زیستی و نهادینه‌سازی مفاهیم مدیریت پسماند اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کودکان کرده است، گفت: سال گذشته ۱۵۱۲ نفر از دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی و ابتدایی در این دوره‌ها شرکت کردند.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی و تجهیز مشترکین در راستای ارتقای کیفیت مشارکت و اعتلای فرهنگ زیست محیطی شهروندان اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اقدام به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در قالب‌های مختلف و اهدای زیرساخت‌های سخت‌افزاری به شهروندان کرده است.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت آموزش محیط زیست به خوبی در سطح جهان میان جوامع شناخته شده است، افزود: دوران کودکی اهمیت بسیاری در ایجاد نگرش‌های محیط زیستی دارد و آموزش حفاظت از محیط زیست در این دوران، راهی برای پرورش نگرش‌های محیط‌زیستی در انسان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تصریح کرد: این سازمان در راستای پرورش این نوع نگرش اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان برای نهادینه‌سازی مفاهیم مدیریت پسماند با محوریت اهمیت تفکیک از مبدأ و تحویل اصولی آن کرده است.

ساکتی با بیان اینکه سال گذشته این دوره آموزشی ویژه ۱۵۱۲ نفر از دانش آموزان در مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی و ابتدایی برگزار شد، گفت: شناسایی انواع پسماند، اهمیت کنترل شیرابه، اهمیت تفکیک از مبدأ پسماندها و تحویل اصولی آن، آشنایی با فرایند بازیافت هر یک از انواع پسماندها، آشنایی با مضرات ناشی از مدیریت ناصحیح پسماندها و شناسایی پسماندهای خطرناک از موضوعات این دوره آموزشی بوده است.

کد خبر 746622

دیگر خبرها

  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • جزییاتی از نحوه واگذاری سهام سرخابی ها