Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@04:29:50 GMT

تولید نفت روسیه خود در ۲۰۲۲ به بالاترین می‌رسد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۹۲۴۰

تولید نفت روسیه خود در ۲۰۲۲ به بالاترین می‌رسد

انتظار می‌رود تولید نفت روسیه در ۲۰۲۲ به طور متوسط برابر با ۱۱.۲۴ میلیون بشکه در روز باشد یعنی بسیار نزدیک به ۱۱.۲۵ میلیون بشکه‌ای که روسیه در ۲۰۱۹ و در دوره پس ازفروپاشی شوروی سابق، رکورد زده بود.

به گزارش برنا به نقل از بلومبرگ، وزارت دارایی روسیه تخمین می‌زند تولید نفت این کشور در 2022 به طور متوسط برابر با 11.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

24 میلیون بشکه در روز باشد یعنی 8 درصد افزایش نسبت به 2021.

این پیش‌بینی در پیش‌نویس بودجه روسیه که درآمد این کشور از نفت و گاز را در 2022 تا 2024 تخمین می‌زند آمده است. 11.24 میلیون بشکه بسیار نزدیک به 11.25 میلیون بشکه‌ای است که روسیه در 2019 و در دوره پس ازفروپاشی شوروی سابق، رکورد زده بود.

البته این رقم هم شامل نفت خام می‌شود و هم میعانات گازی. روسیه بین 800 تا 900 هزار بشکه در روز  میعانات گازی تولید می‌کند که مشمول قرارداد کاهش تولید اوپک پلاس نمی‌شود. بنابراین تعیین تولید واقعی نفت خام روسیه آسان نیست.

وزیر نفت روسیه اعلام کرد انتظار می‌رود تولید نفت این کشور در سال جاری میلادی به خاطر قرارداد اوپک پلاس یک درصد کمتر از 2020 باشد.

روسیه انتظار دارد تولید نفت و میعانات گازی این کشور تا ماه مه 2022 به سطح قبل از بحران کرونا باز گردد.

اطلاعات وزارت انرژی روسیه نشان می‌دهد تولید نفت این کشور در ماه اوت 10.43 میلیون بشکه در روز بوده است یعنی کمی پایین‌تر از 10.46 میلیون بشکه تولید شده در ماه قبل از آن.

انتظار می رود روسیه در ادامه سال جاری میلادی صادرات نفت اورال خود از بنادر دریای بالتیک را 2.1 درصد نسبت به فصل تابستان افزایش دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا روسیه نفت بودجه درآمد نفت و گاز اوپک انرژی صادرات نفت اوپک درآمد روسیه نفت نفت و گاز میلیون بشکه بشکه در روز تولید نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، مرکز ملی آمار انگلیس با اشاره به رصد شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل در سال ۲۰۲۲ افزود: شمار مرگ ناشی از مصرف الکل در این کشور نسبت به سال ۲۰۱۹ حدود ۳۳ درصد افزایش یافته است که نشان می‌دهد دو هزار و پانصد نفر بیشتر از این سال است.
بنا به گزارش این مرکز، علت بیشترین مرگ ناشی از مصرف الکل مربوط به اختلالات کبدی است و در مردان بیشتر از زنان بوده است.
این میزان مرگ مرتبط با الکل، علاوه بر مرگ شمار زیادی از افرادی است که به علت زیاده روی در مصرف الکل و درگیری‌ها یا حوادث و جرایم ناشی از مستی در این کشور جان می‌بازند.

دیگر خبرها

  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • بودجه روسیه برمبنای نفت ۶۵ دلاری تنظیم می‌شود
  • بالاترین میزان تولید مواد معدنی در مجتمع سرب و روی مهدی آباد
  • اقدام قانونی علیه طرح گازی آلمان در دستورکار کمیسیون اروپا
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • ۱۵ کشور آسیایی که سریعترین روند کاهش جمعیت را دارند
  • تحریم‌های آمریکا تحریم شد/ روند افزایشی تولید نفت خام در ۱۴۰۲
  • رئیس اطلاعات ارتش اوکراین: وضعیت دشواری از ماه مه در انتظار ماست
  • افزایش بودجه نظامی کشورهای اروپایی به بالاترین رقم از زمان جنگ سرد
  • بزرگ‌ترین میدان گازی اروپا تعطیل شد