Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@06:38:15 GMT

این مرد بی رحم زن و بچه هایش را در خواب کشت + عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۹۲۴۱

این مرد بی رحم زن و بچه هایش را در خواب کشت + عکس

مرد بی رحمی که اعضای خانواده اش را در خواب آرام و بی صدا به قتل رسانده بود به اتهام قتل عام دستگیر شد . متهم محکوم شده که همسر و فرزندانش را در خواب با چاقو سلاخی کرده است.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، گزارش های پلیس نشان می دهد که قاتل پس از قتل عام به خود نیز ضرباتی با چاقو وارد کرده که از این حمله جان سالم بدر برده و به بیمارستان منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی پلیس بیان کرد که هنوز انگیزه جنایت روشن نیست و تحقیقات آغاز شده است .

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل اخبار حوادث قتل قتل عام قتل عام خانوادگی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت فیلم سحر قریشی مهران غفوریان لاغر مهران غفوریان در قورباغه مهران غفوریان بیوگرافی مهران غفوریان پژمان جمشیدی پژمان جمشیدی پژمان جمشیدی و سام درخشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

در جریان برگزاری یک مسابقه استانی در رده سنی نونهالان مازندران اتفاقات تلخی از جمله جراحت سنگین داور، بازداشت و صدور حکم جلب برای فردی که اقدام به استفاده از چاقو کرده بود، رخ داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، روز چهارشنبه فیلمی از یک مبارزه جنجالی در رده سنی نونهالان کشتی آزاد مازندران در فضای مجازی پخش شد. در فیلم مشخصاً فردی چاقو در دست، روی تشک حضور داشت.

از این دست اتفاقات تلخ که هر بار هم با وجود تکرار، تلخی‌ و تأسف‌آور بودنش کمتر از قبل نبوده است، شاید بارها در ورزش شاهدش بوده‌ایم، اما این بار نه در رده سنی بزرگسالان و جوانان که در رده سنی نونهالان، جایی که بچه‌های خردسال همراه با مادر و پدرشان برای مسابقه به سالن آمده بودند، رخ داده است و این بر عمق فاجعه می‌افزاید.

روز جمعه هفته گذشته، یک مبارزه بین دو کشتی‌گیر نونهال دو تیم نوشهر و بهشهر برگزار می‌شود، طبق روال روتین مسابقات کشتی، ابزار مربی و کشتی‌گیر زمانی که معتقدند امتیاز اشتباهی رد و بدل شده است، چلنج بوده و این اتفاق هم صورت می‌گیرد. کشتی‌گیر نوشهر در نهایت برنده اعلام می‌شود که بعد از آن برخی از عوامل کشتی بهشهر همراه با برخی از اعضای خانواده کشتی‌گیر بازنده روی تشک آمده و پس از آن اتفاقاتی رخ می‌دهد که هرگز زیبنده هیچ فضا و مکانی، خصوصاً تشک کشتی نیست.

درگیری لفظی با داور و رئیس تشک، در نهایت منجر به لگد زدن به میز او شده که علاوه بر شکسته شدن لپ‌تاپ، رئیس تشک که صابر آتش‌پیکر داور درجه دو بین‌المللی است، از ناحیه دنده دچار شکستگی شده و در ادامه حمله برخی از افراد حاضر در محل به او، جراحات دیگری به وی وارد کرده است که یک شب در بیمارستان بستری شده و با استناد به مدارک پزشکی قانونی، رئیس تشک از همه افرادی که به وی حمله‌ور شده‌اند، شکایت کرده است.

همچنین دیگر شاکی این اتفاقات، هیئت کشتی استان مازندران و اداره کل ورزش این استان هستند که در همین رابطه اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با انتشار بیانیه‌ای در مورد اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی شهرستان نور (ایزدشهر) اعلام کرد: «درجریان برگزاری این مسابقات و در پی اعتراض به داوری از سوی تماشاگران حاضر در سالن ورزشی، اتفاقات ناخوشایندی روی داد که ضمن تقبیح این نوع رفتارهای غیراخلاقی در اماکن مقدس ورزشی، اقدامات مناسب در کوتاه‌ترین زمان صورت پذیرفت.

لذا با تأکید بر رعایت اخلاق و منش پهلوانی در همه رویدادهای ورزشی، اعلام می‌کنیم افرادی که در این درگیری‌ها دخیل بودند با کمک مسئولان انتظامی شناسایی شده و به‌زودی ضمن بررسی‌های دقیق، برخوردهای لازم از طریق مراجع ذیصلاح صورت خواهد گرفت».

فدراسیون کشتی نیز قطعاً به موضوع ورود کرده و کمیته اخلاق و انضباطی در همین رابطه تشکیل جلسه خواهند داد. همان شب تعدادی از افراد بازداشت شده ظاهراً با قید وثیقه تا زمان تشکیل دادگاه، آزاد شده‌اند. فردی که در فیلم‌ها چاقو به دست دارد، نیز شناسایی شده و حکم جلبش به گفته مسئولان کشتی استان، صادر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان
  • قتل مدیر شرکت‌ لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در برج ۲۰ طبقه‌اش
  • قتل مرد جوان با ۳۷ ضربه چاقو به‌خاطر یک میلیارد در قلهک
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • ببینید | سیتی ۱ (۳) - (۴) ۱ رئال: حذف پپ به‌دست بهترین‌هایش!
  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد
  • کمبود این ویتامین سبب خواب رفتن پا می‌شود!
  • چاقوکشی مرگبار در درگیری خانوادگی جنوب تهران
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد