Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – یکی از بازیکنانی که در پایان لیگ بیستم قراردادش با پرسپولیس به پایان رسید  محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش این تیم بود.

کنعانی زادگان بعد از چند فصل ناموفق در استقلال و ماشین سازی در ابتدای لیگ نوزدهم دوباره پرسپولیسی شد طی دو فصل اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و به مدافع فیکس تیم ملی و پرسپولیس تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنعانی زادگان که با قراردادی دو ساله به الاهلی قطر پیوست در تیم جدیدش هم به عنوان بازیکن فیکس بازی می کند و نقش موثری در این تیم دارد.

تیم الاهلی در فصل جدید ۳ بازی انجام داده که مدافع ملی پوش ایرانی این تیم در همه بازی ها به صورت کامل به میدان رفته است.

الاهلی دیشب در سومین دیدار خود در لیگ ستارگان قطر به مصاف ام صلال رفت و با نتیجه یک بر یک این بازی به پایان رسید.

در این دیدار کنعانی زادگان ۹۰ دقیقه به میدان رفت و نکته جالب اینجاست که بازوبند کاپیتانی را هم به بازو بست.

کنعانی زادگان در حالی بازوبند کاپیتانی الاهلی را به بازو بست که تنها ۳ بازی برای این تیم انجام داده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الاهلی قطر الاهلی قطر خبر ویژه محمدحسین کنعانی زادگان کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالم راشد کمر کلباء و قایدی را شکست

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیستم رقابت های ادنوک لیگ امارات برای کلباء و قایدی خوب آغاز شد ولی اتفاقاتی که طی دقایق 35 تا 38 در محوطه جریمه کلباء رخ داد، ورق بازی را برگرداند تا شباب الاهلی یک پیروزی قاطع و شیرین را از آن خود کند.

در این مسابقه، کلباء روی حرکت انفرادی و تماشایی وینگر ایرانی خود به گل رسید. مهدی قایدی حرکتی را از سمت چپ آغاز کرد که ارسال او به روی دروازه با ضربه سر آندرس وومبرگر به گل تبدیل شد تا بازی یک بر صفر شود.

اما در دقیقه 35 و پس از خطای هند عجیب سالم راشد، داور یک پنالتی به سود شباب الاهلی اعلام کرد. پس از بازبینی صحنه مشخص شد که مدافع کلباء از یک موقعیت مسلم گلزنی جلوگیری کرده و پس از چند دقیقه، داور کارت قرمز را از جیب خارج کرد و مدافع پراشتباه ببرها را اخراج کرد.

البته ضربه پنالتی موناس دابور به بیرون رفت اما در ادامه شباب الاهلی به خوبی از 10 نفره بودن کلباء استفاده کرد و در وقت های تلف شده نیمه اول توسط یحیی الغسانی و سعید عزت اللهی به گل رسید.

ستاره ایرانی شباب الاهلی با یک شوت زمینی به گوشه دروازه، گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا شوالیه های سرخ، با پیروزی دو بر یک به رختکن بروند.

در نیمه دوم نیز یحیی الغسانی و ایگور ژسوس دو گل دیگر به ثمر رساندند تا شباب الاهلی با این پیروزی، 40 امتیازی شده و جایگاه خود در رتبه دوم جدول را مستحکم بخشید.

در این مسابقه، سعید عزت اللهی 66 دقیقه و مهدی قایدی نیز 77 دقیقه در زمین حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • گولسیانی و کنعانی، گلزن‌ترین زوج خط دفاعی لیگ برتر ایران
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • سالم راشد کمر کلباء و قایدی را شکست
  • جواب محکم سعید عزت‌ به پاس گل قایدی!
  • فینال جام حذفی هلند: آتش‌سوزی و توقف بازی (عکس)
  • بدترین شکست تاریخ پرسپولیس در آسیا!