Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@04:54:14 GMT

چگونه مانع هک دوربین‌ های مداربسته شویم؟

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۹۴۸۶

چگونه مانع هک دوربین‌ های مداربسته شویم؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ علی محمد رجبی، رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا به روش‌های دسترسی غیر مجاز به تصاویر دوربین‌های مداربسته تحت شبکه اشاره و اظهار داشت:دسترسی و هک با استفاده از روش اسکن پورت، دسترسی با استفاده از ابزارهایexpliot، دسترسی از طریق سرورهای شرکت سرویس دهنده و همچنین از طریق برخی وبسایت ها از جمله روش‌های دسترسی غیر مجاز به تصاویر دوربین های مداربسته هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا به تشریح راهکارهایی جهت جلوگیری از نفوذ و احتمال سوءاستفاده از تصاویر‌ دوربین‌ های‌ مداربسته پرداخت و تصریح کرد: رعایت الزامات ایمنی و امنیتی در نصب دوربین‌های مداربسته توسط اصناف، سازمان‌ها و ارگان‌ها و در صورت نیاز بهره‌گیری از متخصصین اتحادیه الکترونیک و حفاظتی از جمله این روش ها است.

وی با بیان اینکه ارائه آموزش و اطلاع‌رسانی عمومی نسبت به آسیب‌پذیری‌ها و مخاطرات احتمالی دوربین‌های مداربسته مثمر ثمر است، خاطر نشان کرد: به‌روزرسانی نرم‌افزارها، استفاده از تجهیزات برندهای معتبر، استفاده از نام کاربری و رمز عبور پیچیده و همچنین تغییر نام کاربری و رمز عبور پیش فرض از جمله مواردی است که می تواند در راستای ارتقای ایمنی دوربین های مداربسته نقش مهمی داشته باشد.

منبع:فارس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوربین مداربسته پلیس فتا دوربین های مداربسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج دریا مانع از شکست این تیم نشد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دیدار‌های هفته بیست وهشتم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور دیروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با ۹ بازی در شهر‌های مختلف برگزار شد.

در یکی از دیدار‌های این هفته تیم دریای بابل از ساعت ۱۷ دیروز با داوری بیژن حیدری در خرم اباد مهمان خیبر این شهر بود که در در یک بازی پر گل با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب میزبانش خیبر خرم آباد شد.

دریا که در هفته‌های گذشته با نتایج خوب، جمع امتیازات خود را توانست به ۲۲ برساند و در رده پانزدهم جدول قرار بگیرد دیروز به مصاف خیبری رفت که صدرنشین این رقابت‌ها بود.


خیبر که می‌خواست صدرنشینی خود را حفظ کند برای کسب امتیازات کامل وارد رمین شد، اما بابلی‌ها هم عزم خود را جزم کرده بودند تا در هفته‌های پایانی با کسب نتایج خوب، مقام در خور شانی برای خود دست و پا کنند.

در نیمه نخست تیم دریا با گل به خودی حسین ابرقویی در دقایق تلف شده این نیمه با برتری به رختکن رفت.
در نیمه دوم خیبر با توپ پُر و برای جبران به میدان آمد و موفق شد در دقایق ۵۸ و ۶۸ توسط فرید امیری و حسین شهابی از تیم دریا پیش بیفتد، اما این پایان کار نبود و تیم دریا در دقیقه ۷۰ توسط مهدی مومنی بازی را به تساوی کشاند، اما خیبر در دقیقه ۷۷ توسط حسین ابرقویی به گل سوم رسید، اما دریا در دقیقه ۸۸ توسط سینا قنبرپور به گل سوم و مساوی دست یافت و در حالیکه بازی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم در جریان بود داور یک ضربه پنالتی برای میزبان اعلام کرد که مهرداد قنبری بازیک مازندرانی تیم خیبر گل چهارم و پیروزی بخش را وارد دروازه مهمان کرد تا بابلی‌ها در حالیکه پا به پای تیم حریف پیش رفتند با دست خالی از لرستان به شمال برگردند.

در جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال، تیم خیبر خرم آباد با ۶۴ امتیاز در صدر قرار دارد، چادرملو اردکان با ۵۷ امیتاز دوم است و فجر سپاسی شیراز با ۵۵ امتیاز در مکان سوم قرار دارد.


تیم دریای بابل هم با ۲۲ امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد.

نتایج هفته بیست و هشتم لیگ دسته یک فوتبال:
یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

خیبر خرم آباد ۴ دریا کاسپین بابل ۳

آریو اسلامشهر ۲ داماش گیلان ۰

مس سونگون ورزقان ۱ نفت مسجدسلیمان ۱

مس شهربابک ۳ خوشه طلایی ساوه ۰

چادرملو اردکان ۰ نفت و گاز گچساران ۰

پارس جنوبی جم ۲ سایپا تهران ۱

شهر راز شیراز ۱ مس کرمان ۱

شاهین بندرعامری ۰ شهرداری آستارا ۰

آبی پوشان جنوب- فجر سپاسی شیراز (تعویق)

دیگر خبرها

  • دوحه: باید مانع حمله احتمالی به رفح شویم
  • هوش مصنوعی دوربین‌ها را شاعر کرد!
  • فیلم/ نظر اوسمار درباره جمله نمی‌گذارند ما قهرمان شویم!
  • کارشناس سازمان ملل: سیستم سلامت غزه به طور کامل نابود شده است
  • خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین + فیلم
  • دوربین مداربسته یونایتدها را سوژه کرد! (عکس)‏
  • آموزش: چگونه مانع افزایش حافظه مصرفی پیام‌رسان‌ها شویم؟
  • موج دریا مانع از شکست این تیم نشد
  • این دوربین به‌جای عکس‌ گرفتن، شعر می‌گوید! (+عکس)
  • (ویدئو) بازی‌ توله خرس قهوه‌ای با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر