Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@12:31:53 GMT

رأی کمیته انضباطی در خصوص فرهاد قائمی صادر شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۹۵۸۶

رأی کمیته انضباطی در خصوص فرهاد قائمی صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، اظهارات تند، توهین‎آمیز و ادعاهای بی اساس فرهاد قائمی با برخی رسانه‌ها در پی قرار نگرفتن در فهرست نهایی بازی‌های المپیک توکیو منجربه جریحه دار شدن خاطر اعضای تیم ملی و جامعه والیبال کشور و همچنین ایجاد حواشی برای تیم ملی والیبال پیش از آغاز بازی‌های المپیک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برای رسیدگی به این موضوع با حضور تمامی اعضا، سرپرست و مربی تیم ملی (در بازی‌های المپیک توکیو) و فرهاد قائمی روز دوشنبه ۲۲ شهریورماه برگزار شد و پس از بررسی پرونده و شنیدن اظهارت مدعوین، با توجه به عذرخواهی و اظهار ندامت فرهاد قائمی در جلسه کمیته انضباطی از صحبت‌های مطرح شده، این بازیکن را سه ماه محرومیت قطعی و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

لازم به ذکر است رأی صادره در وقت قانونی قابل تجدید نظر خواهی می‌باشد.

کد خبر 5311427 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهاد قائمی فدراسیون والیبال کمیته انضباطی تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد جام جهانی فوتسال مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران فوتسال جام جهانی 2021 فوتسال هندبال وزارت ورزش و جوانان فرهاد قائمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) حکم محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، را که از سوی کمیته انضباطی اعمال شده بود، تایید کرد.

بارسلونا در استیناف استدلال کرد که در گزارش خوزه ماریا سانچز مارتینز، داور مسابقه، خطای آشکاری وجود دارد، شرایطی که استیناف با توجه به شواهد ارائه شده توسط باشگاه بارسا، آن را نپذیرفت.

بنابراین، ژاوی نمی‌تواند این شنبه در دیدار برابر لاس پالماس در مونتخوئیک و هفته بعد در دیدار مقابل کادیز در ورزشگاه نوو میراندیلا روی نیمکت بنشیند.

امکان داشت ژاوی برای 3 جلسه محروم شود که در این صورت به بازی ال‌کلاسیکو نمی‌رسید اما او با این 2 جلسه مشکلی برای همراهی تیمش در بازی حساس مقابل رئال مادرید ندارد.

سانچز مارتینز، داور دیدار مقابل اتلتیکومادرید، در گزارش به کمیته انضباطی توضیح داده بود که ژاوی به دلیل اعتراض با صدای بلند، اعتراض به داور چهارم و همچنین عصبانیت روی یکی از تصمیماتش، اخراج شده بود.

دیگر خبرها

  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • رد شکایت پرسپولیس از ۳ ستاره استقلال!
  • شکایت پرسپولیس از مهاجم استقلال رد شد
  • رد شکایت پرسپولیس از استقلالی‌ها توسط کمیته استیناف
  • کمیته استیناف شکایت پرسپولیس از استقلالی‌ها را رد کرد
  • فوری: رد شکایت پرسپولیس از 3 ستاره استقلال!