Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از تلاش برای ارتقای سطح خدمات به رانندگان با هدف رفع موانع در سیستم حمل و نقل کالا خبر داد.

غلامحسین دغاغله چهارشنبه ۳۱ شهریور در نشست راهبری و هم اندیشی با مدیران انجمن‌های صنفی حمل و نقل کالای استان مرکزی ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه سیستم حمل و نقل استان مرکزی در کشور اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارتقای سطح خدمات به رانندگان و هم افزایی بیش از پیش برای عملکرد مطلوب شرکت‌های حمل و نقل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به تمدید قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان برای چهارمین سال متوالی، با احصا مشکلات مطروحه و آسیب شناسی در جلسات با مدیران انجمن‌های صنفی حمل و نقل کالا در استان‌ها، در صدد اتخاذ تدابیر راهبردی به منظور رفع موانع و ایجاد شرایط متعالی برای جامعه پر تلاش رانندگان و به تبع آن شرکت‌های حمل و نقل هستیم.

 دغاغله بیان کرد: یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم بحث کنترل قیمت‌هاست که در این زمینه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای تعیین نرخ کرایه  در صورت کنترل نرخ اقلام و کالاهای اساسی مشکلی نداشته و با جدیت تمام طبق برنامه های هدف اقدام خواهد کرد. البته گاهی اوقات بسته به شرایط و استراتژی مدیریتی ناچار به تغییر قیمت در برخی موارد نیز هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تدابیر سازمان بر این قرار است که اقلام اساسی مورد نیاز رانندگان بدون دغدغه به دست آن‌ها برسد و بر همین اساس اتفاقات مثبتی در خصوص تأمین روغن و لاستیک حاصل خواهد شد.

تأمین روغن و لاستیک حاصل خواهد شد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی حمل و نقل حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از عملکرد مطلوب دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در پنجمین جلسه ستاد خدمات سفر استان مرکزی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی فعال در طرح نوروزی قدردانی شد.

استاندار مرکزی در این نشست افزایش ۱۴ درصدی سفر و مسافرت به استان و کاهش تلفات جاده‌ای را حاصل تلاش شبانه روزی دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان در استان و تعامل خوب مردم دانست و خواستار افزایش سطح اطلاع رسانی برای گسترش فرهنگ رانندگی شد.

مخلص الائمه افزود: ارائه آمار و عملکرد به تنهایی نشان دهنده موفقیت دستگاه‌های اجرایی نیست و شرط اساسی، رضایتمندی مردم است.

استاندار مرکزی این را هم گفت که استان مرکزی در حوزه زیر ساخت‌ عقب ماندگی‌های بسیاری دارد، اما تلاش است با پایان دادن به طرح‌های نیمه کاره و ارائه خدمات عمومی مناسب زمینه را برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم فراهم کنیم.

مدیران ارشد اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان، دانشگاه علوم پزشکی اراک، پلیس راه استان و هلال احمر نیز به بیان آمار و عملکرد سازمان‌ها در ایام نوروز پرداختند.

دیگر خبرها

  • ◄ کسر و دریافت هرگونه وجه از مالکان و رانندگان اتوبوس ممنوع است
  • تلاش شبانه روزی راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در نوروز
  • تلاش برای کاهش آلایندگی نیروگاه شازند اراک
  • ضرورت تلاش نهاد‌های حاکمیتی برای ارتقای حکمرانی در حوزه ریال
  • ضرورت تلاش نهادهای حاکمیتی برای ارتقای حکمرانی در حوزه ریال
  • ارتقای سرعت خدمات دهی در بنادر شرق با هوشمندسازی عملیات بندری
  • عملیات وعده صادق انرژی مثبتی در دل همه آزادگان جهان ایجاد کرد
  • خبر خوش بیمه‌ای برای تاکسیرانان قزوینی
  • طرح «مسطورا» گامی مثبت در راستای ارتقای فرهنگ قرآنی در مرکزی
  • قدردانی از عملکرد مطلوب دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی