Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@15:12:37 GMT

واکنش جالب پویول به حواشی باشگاه بارسونا (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۹۷۳۲

کارلس پویول، اسطوره باشگاه بارسلونا، در صفحه اینستاگرام خود به حواشی روزهای اخیر این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا یکی از حساس‌ترین دوران تاریخ خود را سپری می‌کند. تیم رونالد کومان طی هفته های گذشته نتوانسته نتایج قابل قبولی را کسب کند و همین موضوع باعث شده که شایعات زیادی در رابطه با این تیم مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در واقع گفته می‌شود که روابط بین رئیس باشگاه بارسلونا یعنی خوان لاپورتا و رونالد کومان، سرمربی هلندی بلوگرانا، کاملاً تیره و تار شده و ممکن است که به زودی تغییر و تحولات روی نیمکت بارسا رقم خورد؛ موضوعی که نتایج ضعیف اخیر این تیم نیز در آن تاثیرگذار بوده است.

 

حواشی به وجود آمده در بارسلونا با واکنش اسطوره این باشگاه یعنی کارلس پویول روبرو بوده است. پویول پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و در حمایت از بارسلونا نوشته است: " این روزها دوران آسانی نیست اما تنها در صورت متحد بودن و حمایت از تیم، پیشرفت راحت تر خواهد بود. بجنب بارسلونا، حالا و همیشه."

 

 

بارسلونا پویول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا پویول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی تبریک ماه رمضان از سوی آنتونیو رودیگر؛ انگشت توحید یا انگشت داعش؟ + عکس

تهمت اسلام‌گرایی افراطی به آنتونیو رودیگر به دلیل یک ژست مذهبی!

طرفداری | حواشی عجیبی برای مدافع مسلمان رئال مادرید به خاطر تبریک ماه رمضان شکل گرفته است.  

به گزارش بیلد، آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی رئال مادرید، در روز سه‌شنبه 22 اسفند 1402، عکسی از خود در حال نماز خواندن منتشر کرد که در آن انگشت اشاره دست راست‌اش را به سمت آسمان گرفته بود. جولیان رایشلت، روزنامه‌نگار آلمانی در توییتی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) این ژست را "سلام داعشی" خوانده بود و مدعی شد که سازمان حفاظت از قانون اساسی آلمان این ژست را "انگشت داعش" می‌نامد و آن را نشانه‌ای واضح از اسلام‌گرایی افراطی خوانده است.

واکنش آنتونیو رودیگر و فدراسیون فوتبال آلمان

رودیگر از رایشلت به دلیل توهین، افترا و تحریک به نفرت به دادستانی عمومی برلین شکایت کرد. فدراسیون فوتبال آلمان (DFB) نیز از این روزنامه‌نگار به دلیل انتشار توییت "سخنان نفرت‌انگیز" شکایت کرد. وزارت کشور آلمان در پاسخ به این پرسش که آیا این ژست جرم محسوب می‌شود، گفت:

انگشت توحید نمادی از اعتراف به ایمان است و از نظر امنیت عمومی بی‌خطر تلقی می‌شود. این موضوع فارغ از سوءاستفاده گروه‌های اسلام‌گرا از این نماد برای اهداف خود صدق می‌کند.

این اتفاق بار دیگر بر اهمیت درک صحیح نمادهای مذهبی و جلوگیری از سوءتفاهم‌ها تأکید می‌کند. ژست "انگشت توحید" در اسلام به عنوان نمادی از یگانگی خدا شناخته می‌شود و سابقه‌ای دیرینه دارد. رودیگر یک مسلمان متعهد است و در گذشته نیز به مناسبت‌های مختلف مذهبی، عکس‌ها و ویدئوهایی از خود منتشر کرده است.

تبریک ماه رمضان از سوی آنتونیو رودیگر

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • حواشی یک سکانس سانسور نشده؛ ملاقات شرعی با طعم سیاست و نفرت!
  • واکنش جالب سحر دولت‌شاهی به شنیدن کلمه خیانت (فیلم)
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش/ واکنش‌های متفاوت مردم در برخورد با همسر شهدا
  • واکنش جالب آیمریک لاپورت به درگیری با وینیسیوس: شاید می‌خواست برقصد!
  • لامین یامال: سعی می‌کنم خودم را درگیر حواشی بیرون زمین نکنم
  • کومان: قبل گل دوم آلمان روی وخورشت خطا شد
  • برنامه سوم راهبردی قم در حال تدوین است / اجازه ورود حواشی به بدنه شهرداری را نمی‌دهیم
  • مهدی قائدی؛ درخشش در امارات و حواشی زندگی شخصی | لژیونر پلاس
  • حواشی تبریک ماه رمضان از سوی آنتونیو رودیگر؛ انگشت توحید یا انگشت داعش؟ + عکس
  • کالا‌هایی که با خروج ۱۶ میلیارد دلار به نرخ ۲۸۵۰۰ وارد کشور شدند/ ۲۲۹ میلیون دلار برای واردات چای علی‌رغم حواشی دبش!