Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@18:54:44 GMT

فرهاد قائمی ۳ ماه محروم شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۹۹۴۹

فرهاد قائمی ۳ ماه محروم شد

به گزارش ایرنا، پس از پایان لیگ ملت‌های والیبال و پیش از آغاز اردوی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در المپیک توکیو، محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال اعلام‌ کرد که فرهاد قائمی دوباره به تیم ملی دعوت می‌شود.

قائمی که در روزهای آغازین سال ۱۴۰۰ از تیم ملی خداحافظی کرده بود دوباره در اردو حضور یافت و در چند روز نخست تمرینات و در زمانی که هنوز ولادیمیر آلکنو به تهران نیامده بود، در تمرینات شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود آلکنو در نخستین روز حضورش در تمرینات، روی نام قائمی خط کشید. پس از آن قائمی در مصاحبه‌ای مدعی شد که "مافیا" عامل کنار گذاشتن او بوده و آلکنو "هیچ‌کاره" است.

البته آلکنو هم در روزهای بعد گفت که دعوت از قائمی تصمیم او نبوده و داورزنی خودش این بازیکن را به تیم ملی دعوت کرده است.

پس از گذشت بیش از ۲ ماه از این حاشیه‌ها، دیروز (دوشنبه) جلسه کمیته انضباطی با حضور قائمی و امیر خوش‌خبر و رضا تندروان سرپرست و سرمربی تیم ملی در المپیک توکیو برگزار شد.

فدراسیون والیبال پس از گذشت بیش از ۲۴ ساعت از پایان جلسه، سرانجام حکم کمیته انضباطی را اعلام کرد. بر اساس خبر فدراسیون والیبال، قائمی "عذرخواهی و اظهار ندامت" کرده است اما این بازیکن به سه ماه محرویت قطعی و پرداخت ۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد. البته قائمی هنوز فرصت درخواست تجدیدنظر دارد.

برچسب‌ها ولادیمیر آلکنو امیر خوش خبر لیگ ملت‌های والیبال فدراسیون والیبال محمدرضا داورزنی کمیته انضباطی فرهاد قائمی المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ولادیمیر آلکنو امیر خوش خبر لیگ ملت های والیبال ولادیمیر آلکنو امیر خوش خبر لیگ ملت های والیبال فدراسیون والیبال محمدرضا داورزنی کمیته انضباطی فرهاد قائمی المپیک توکیو فدراسیون والیبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ذوب‌آهن پس از دیدار مقابل پرسپولیس که روز نُهم اسفندماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، نسبت به شکایت از سرخ پوشان اقدام کرده بود که حالا واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به همراه داشت.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده: «درباره شکایت باشگاه ذوب‌آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ 60 میلیون جریمه نقدی محکوم شد که رای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.»

کمیته انضباطی فدراسیون جزئیاتی از شکایت ذوب‌آهن نسبت به پرسپولیس منتشر نکرده، اما به نظر می‌رسد انتشار نوشته‌های عجیب روی کاغذ و مطرح کردن مسائلی مبنی بر جادو و جنبل  در رختکن فولادشهر، مورد شکایت بوده که سرخ پوشان نتوانستند آن را اثبات کنند و به همین دلیل جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • فراخوان بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی دعوت شد
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال