Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:01:35 GMT

٥ هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان ری آزادسازی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۰۱۰۱

٥ هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان ری آزادسازی شد

جبرئیل برادری شامگاه چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، ۸۱ فقره از ساخت و سازهای غیر مجاز در بخش قلعه نو تخریب شد.

وی افزود: این ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاهای قمی آباد، چال طرخان و طالب آباد به صورت چهار دیواری در اراضی کشاورزی احداث شده بود که با حضور عوامل نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، نمایندگان دادستانی و بخشداری تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری با تاکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی اظهار داشت: با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی که مانع از تولید محصولات کشاورزی شود به شدت برخورد می شود.

وی خاطرشان کرد: تیم های گشتی جهاد کشاورزی ری به صورت شبانه روزی محدوده‌های این منطقه را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیر مجاز برخورد می کنند.

برادری از همه مالکان و کشاورزان خواست که قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی حتما با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مکاتبه کنند.

بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری هم اکنون دارای ۴۰ هزار جمعیت است که در ۲۰ کیلومتری جنوب ری و در مسیر جاده ورامین قرار دارد و یکی از مناطق عمده تولید محصولات کشاورزی از جمله گندم و جو است.

برچسب‌ها شهرستان ری سازمان امور اراضی کشور تغییر کاربری اراضی اراضی کشاورزی قلع و قمع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری سازمان امور اراضی کشور تغییر کاربری اراضی شهرستان ری سازمان امور اراضی کشور تغییر کاربری اراضی اراضی کشاورزی قلع و قمع اراضی کشاورزی جهاد کشاورزی شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی دو هزار مترمربع از زمین های کشاورزی اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛آزاد سازی دو هزار متر مربع از زمین هایِ کشاورزی شهرستان اسلامشهر.رئیس جهاد کشاورزیِ این شهرستان گفت:در اجرای قانون حفظِ کاربری اراضیِ زراعی و باغ‌ها؛سوله سازی و دیوارکشی هایِ غیرِمجاز،در بخش چهاردانگه، قلع و قمع شد.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • آزادسازی دو هزار مترمربع از زمین های کشاورزی اسلامشهر
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان