Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – به نقل روابط عمومی فدراسیون والیبال، اظهارات تند، توهین ‎آمیز و ادعاهای بی‌اساس فرهاد قائمی با برخی رسانه‌ها در پی قرار نگرفتن در فهرست نهایی بازی‌های المپیک توکیو منجربه جریحه‌دار شدن خاطر اعضای تیم ملی و جامعه والیبال کشور و همچنین ایجاد حواشی برای تیم ملی والیبال پیش از آغاز بازی‌های المپیک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برای رسیدگی به این موضوع با حضور تمامی اعضا، سرپرست و مربی تیم ملی (در بازی‌های المپیک توکیو) و فرهاد قائمی روز دوشنبه ۲۲ شهریورماه برگزار شد و پس از بررسی پرونده و شنیدن اظهارات مدعوین، با توجه به عذرخواهی و اظهار ندامت فرهاد قائمی در جلسه کمیته انضباطی از صحبت‌های مطرح‌شده، این بازیکن را به سه ماه محرومیت قطعی و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
رأی صادره در وقت قانونی قابل تجدیدنظرخواهی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد قائمی تیم ملی والیبال ایران فرهاد قائمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۰۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی سایپا و خیبر خرم‌آباد که روز دوشنبه برگزار شد، مجتبی سرآسیایی سرمربی سایپا با ماموران یگان ویژه درگیری فیزیکی پیدا کرد و این مساله بازتاب گسترده‌ای در فضای فوتبال داشت.

حالا فدراسیون فوتبال به صورت شبانه حکم فوری در این خصوص صادر کرده است.

در حکم کمیته انضباطی آمده است: «براساس آرای صادره کمیته انضباطی فدراسیون، مجتبی سرآسیایی سرمربی و مجید قشقایی بازیکن تیم سایپا و جهانگیر عسگری مربی تیم خیبرخرم‌آباد، به دلیل رفتار غیرورزشی و بدرفتاری نسبت به یکدیگر و همچنین مقامات رسمی مسابقه در جریان بازی روز دوشنبه دو تیم، از همراهی تیم‌های خود تا اطلاع ثانوی محروم شدند.»

گفتنی است؛ سایپا در هفته بیست‌وهفتم لیگ یک با نتیجه یک بر صفر از سد خیبر خرم‌آباد گذشت.

دیگر خبرها

  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • اظهارات جدید شهردار پاریس درباره امنیت المپیک ۲۰۲۴
  • محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • اظهارات مکرون درباره پذیرش روس‌ها و انتقال افتتاحیه المپیک
  • شوک به والیبال فرانسه چند ماه مانده به المپیک
  • کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسران تکمیل شد
  • از یاد رفته‌ترین والیبالیست ایران مورد توجه پائز!
  • ادعای جنجالی نکونام؛ محرومیت سرمربی استقلال به خاطر رفاقت دو نفر!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۵ فروردین