Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفت صرفاً یک ماده سیاه نیست که از پوسته کره زمین به دست می‌آید بلکه یک کالای مهمی است که بخش عمده از اقتصاد کشور‌های دنیا را تحت تأثیر قرار داده است. خبرگزاری میزان - نفت صرفاً یک ماده سیاه نیست که از پوسته کره زمین به دست می‌آید بلکه یک کالای مهمی است که بخش عمده از اقتصاد کشور‌های دنیا را تحت تأثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مع‌الأسف کشور ما نیز به دلیل بی‌تدبیری‌های دولت‌ها، درهم‌تنیدگی مستقیمی با نفت دارد و تکانه‌های جهانی آن بر اقتصاد کشورمان تأثیر می‌گذارد.

چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ جدیدترین قیمت هر بشکه نفت به دلار به قرار زیر است.         بیشتر بخوانید: بازار جهانی نفت امروز سه‌شنبه ۳۰ شهریور| قیمت نفت سبک ایران ۷۲.۸۴ دلار

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی بازارنفت قیمت نفت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی بازارنفت قیمت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ |برنت ۹۰ دلار و ۷۲ سنت شد

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۶۲ سنت معادل ۰.۶۹ افزایش به ۹۰ دلار و ۷۲ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت نفت در روز سه شنبه در بحبوحه تشدید تنش‌ها در خاورمیانه پس از اظهارات رئیس نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی در مورد پاسخ به حمله موشکی ایران، افزایش یافته است.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 62 سنت معادل 0.69 افزایش به 90 دلار و 72 سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با 62 سنت معادل 0.73 درصد افزایش 86 دلار و 3 سنت معامله می‌شود.
رژیم صهیونیستی ادعا می‌کند بیشتر موشک‌های شلیک شده از سوی ایران به تلافی حمله این کشور به سفارتخانه ایران در دمشق را خنثی کرده است. بنابراین این حمله تاثیر چندانی بر قیمت نفت نداشت.

افزایش تولید و قیمت نفت ایران در سومین ماه 2024احتمال افزایش قیمت نفت خام عربستان برای بازار آسیا


اما بنجامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در روز دوشنبه کابینه جنگ خود را برای دومین بار طی 24 ساعت فراخواند تا در مورد عکس‌العمل به حمله مستقیم ایران به این به خاک این رژیم تصمیم‌گیری کند. این اقدام نگرانی بازار در مورد مختل شدن عرضه نفت در صورت اقدام تلافی‌جویانه رژیم صهیونیستی را افزایش داد.
ایران روزانه 3 میلیون بشکه نفت خام تولید می‌کند و یکی از بزرگترین تولید کنندگان سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) است.
قیمت نفت در روز جمعه با احتمال حمله ایران به رژیم صهیونیستی به بالاترین رقم از ماه اکتبر رسیده بود.
در چین، به عنوان بزرگترین وارد کننده نفت دنیاT انتظار می‌رود رشد تولید ناخالص داخلی تا 4.6 درصد آهسته شده باشد. این رقم در سه ماهه گذشته برابر با 5.2 درصد بود. بدین ترتیب فشار fv سیاستگذاران چین برای معرفی محرک‌های اقتصادی بیشتر افزایش می‌یابد که می‌تواند قیمت نفت را بالا ببرد.
انتهای پیام/20

دیگر خبرها

  • قیمت عمده انواع میوه و سبزی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ |برنت ۹۰ دلار و ۷۲ سنت شد
  • آیا باید با رویای شیرین اقتصاد تک‌نرخی وداع کنیم؟
  • جنگ در راه نیست ،در همچنان بر همان پاشنه می‌چرخد
  • جنگ در راه نیست ،در همچنان بر همان پاشنه میچرخد
  • بازار ایران در آرامش کامل
  • "جنگ" در راه نیست ، "در" همچنان بر همان پاشنه میچرخد
  • رمز تثبیت قیمت سکه در بازار
  • عقبگرد دلار بعد از پاسخ ایران به اسرائیل
  • عقبگرد دلار بعد از پاسخ ایران به اسرائیل/ نوسانات ناشی از مسائل غیراقتصادی، پایدار نیست